וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מציע חופשה חלומית בקריביים ושלל פינוקים - תמורת עזרה לחברתו

30.5.2016 / 6:11

דרוש פיזיותרפיסט לטיפול במנותחת ששברה את הירך כשנפלה לתעלת בטון. התשלום: נופש של חמישה חודשים חלומיים בקריביים הכולל טיסות, לינה, אוכל, שיעורי גלישת עפיפונים ושאר פעילויות. חושבים שאתם מתאימים לתפקיד?

Jeremie Tronet

בסרטון - החברה זואי מציגה את יכולות הקייט סרפינג שלה

חבר מסור מציע חופשה של חמישה חודשים באיים הקריביים למי שיוכל לעזור לחברתו לחזור ללכת - לאחר שעברה תאונה קשה ושברה את הירך. הוא ישלם עבור הטיסות, הלינה, האוכל, שיעורי קייט סרפינג וטיולים באיים הסמוכים. כל זה יכול להיות שלכם - אם רק תעמדו בדרישות התפקיד.

ג'רמי טרונט, בן ה-29, הוא גולש מקצועי המתגורר בגרנדינים, קבוצת איים בסנט וינסנט והגרנדינים, שם הוא גם מנהל מרכז קייט סרפינג. בסטטוס נואש שפרסם לאחרונה בפייסבוק, הוא מספר על חברתו, זואי שפר-ג'אנט, בת ה-27, שבשעת לילה נפלה לתעלת בטון בעומק של שלושה מטרים בצד הכביש ושברה את הירך.

זואי הוטסה למרטיניק, מחוז בצרפת, שם נאלצה לעבור ניתוח ארוך שנמשך 4 שעות במהלכו החדירו לרגלה שלושה ברגים שיחברו מחדש את ראש הירך לעצם. כעת היא מחלימה מהניתוח הקשה שעבר בהצלחה - רק שאז קיבלו הזוג בשורה קשה לפיה יהיה על זואי לעבור שיקום של חמישה חודשים לפני שתוכל לחזור ללכת. הבעיה היא שהביטוח הרפואי של זואי אינו מכסה תהליך שיקום שכזה ויחייב אותה לשלם סכום לא שפוי של כ-300 אלף דולר. בנוסף, הזוג לא מתלהב לבלות חמישה חודשים במרכז פיזיותרפיה שרחוק מאוד מביתם בקריביים.

ג'רמי שקל לבצע גיוס תרומות עבור הטיפול המתאים לחברתו - רק שאז עלה בראשו רעיון טוב יותר: בסטטוס שפרסם הוא פנה לפיזיותרפיסטים מומחים שיסכימו לטפל בזואי בנוחיות שבביתה בקריביים. לשם כך, הוא מציע לאיש שיתאים לתפקיד טיסה לאיים הקריביים, כולל כיסוי הוצאות לינה ומזון, שיעורי קייט סרפינג וטיולים לאיים מקומיים. יותר מכך - הוא יממן גם את ההוצאות של אדם נוסף שירצה להתלוות לפיזיותרפיסט שיבחר.

"אני אעשה הכול כדי שהיא תוכל ללכת שוב", אמר החבר הנואש ל-DailyMail, "הניתוח והשהות בבית החולים לא היה עניין גדול. הבעיה העיקרית הייתה כשהמנתח אמר לנו שזואי צריכה לעבור שיקום של 5 חודשים לפני שתוכל לחזור לשגרה", הוא הוסיף, "מרכז פיזיותרפיה טוב עולה בין 1,200 ל-2,000 דולר ליום, וזה יכול להגיע לסכום של 300 אלף דולר ל-5 חודשים. זה מאוד הלחיץ אותנו, כי רצינו להשיג את הטיפול הטוב ביותר בשבילה, גם אם נאלץ להיקלע לחובות".

עוד באותו נושא

איך מצא את עצמו גבר שיכור תקוע בתעלה ברוחב 40 ס"מ?

לכתבה המלאה
הציע חופשה לקריביים למי שיוכל לעזור לחברתו. פייסבוק, צילום מסך
ג'רמי וזואי נשאים אופטימים/צילום מסך, פייסבוק

"ידענו שלגייס תרומות הוא פתרון קיים, אבל אנחנו לא רוצים להגיע לזה אלא אם לא נוכל להשתמש בכל האופציות האפשריות האחרות שקיימות לנו", הוא אמר. בני הזוג מחפשים פיזותרפיסט, מנתח אורתופדי או מישהו שעובד במרכז שיקום. אם אתם חושבים שאתם מתאימים לתפקיד, אתם יכולים לפנות אליהם בהקדם האפשרי במייל zoesurgery@gmail.com, לצרף להודעה קורות חיים, מידע אישי ותמונה - ולקוות שמישהו אחר לא השיג את התפקיד לפניכם.

לידיעתכם, זה לא יהיה פשוט: מאז פרסום ההודעה, בני הזוג קיבלו המון בקשות מפיזיותרפיסטים ברחבי העולם שמעוניינים בתפקיד. "נכון לעכשיו, עוד לא בחרנו את האחד. נצטרך לעבור על כל ההודעות שקיבלו ולבחור את הטוב שבטובים. היינו שמחים אם כל מי שהציע לעזור יכול היה להגיע לאי היפה שלנו וללמוד גלישת עפיפונים – שם גם החל הרומן שלנו".

הציע חופשה לקריביים למי שיוכל לעזור לחברתו. פייסבוק, צילום מסך
צילום רנטגן לאחר הניתוח שעברה זואי/צילום מסך, פייסבוק

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully