וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך נראים חייה של דוגמנית וקרייריסטית מיליונרית בת תשע

23.5.2016 / 8:29

איזבלה בארט האמריקאית עשתה את המיליון הראשון שלה כשהייתה רק בת 4. היום, כשהיא כבר ילדה גדולה בת 9, היא אשת עסקים ממולחת, דוגמנית עטורת פרסים עם ליין בגדים משלה ומניות בשתי חברות מצליחות. זכרו: הקנאה עושה קמטים

חייה של איזבלה בארט בגיל 9/isabellabarrett123

בניגוד להאני בו בו, שהתפרסמה בעיקר בזכות האמירות השנויות במחלוקת שלה ושל אמה, לאיזבלה בארט המיליונרית בת ה-9 יש רזומה ארוך של עבודה קשה ואינספור זכיות בתחרויות יופי - המעניקות לה את תואר הילדה המצליחה בעולם, ואתם כנראה לא הולכים לאהוב אותה על כך.

איזבלה בארט, כמו האני בו בו, התפרסמה גם היא בתוכנית הריאליטי Toddlers & Tiaras שעקבה אחר תחרויות יופי לפעוטות. אך היא לא רק דוגמנית, היא גם מיליונרית, ואת המיליון הראשון שלה - כך אמה טוענת - היא עשתה לגמרי בעצמה. היא השיקה ליין של בגדים ותכשיטים, זכתה בתחרויות יופי, דיגמנה בשבוע האופנה בניו יורק ומשקיעה בשתי חברות מצליחות שמניבות לה הרבה כסף.

היא גם הילדה הכי מבוגרת שראיתם, אם זה בדיבור המאוד-מודע-לעצמו שלה ואם זה שבניגוד לכל ילד בגילה, היא מבלה את מרבית זמנה בעבודה ובאודישנים. היא גם נהנית מחיי מותרות, נוסעת בלימוזינה, עושה שופינג בחנויות יוקרה בלבד, נפגשת עם חברותיה מהמעמד הגבוה - וכן, מדי פעם גם נזכרת ללכת לבית הספר.

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
"אין שום סיבה לא לאהוב להיות מפורסמת". איזבלה בארט/צילום מסך, פייסבוק

איזבלה זוכה לפרגון רב מ-1.6 מיליון העוקבים שלה, אולם אמה, סוזנה, לא פעם ספגה ביקורות שליליות על דרך הגידול של הבת שלה. סוזנה מעדיפה להסתכל על הצד החיובי: "היא רק בת 9 ואנחנו רוצים להשקיע את הכסף שעשתה עד היום במקום הנכון כדי שרק יגדל", סיפרה בראיון ל-BTV.

לאיזבלה חובבת האופנה יש שתי חברות בהן היא משקיעה את כספה: Glitzy Girl ו-Bound By the Crown Couture. רק לאחרונה השיקה ליין בגדים ותכשיטים על שמה ואיתם הופיעה בתצוגות אופנה בכל העולם - כולל זו המרכזית בניו יורק, "זה כיף, אני יודעת שכולם מביטים אליי וזו אחריות גדולה. המעריצים שלי אוהבים אותי, תמיד אומרים לי שאני מגניבה ומאוד יפה. אין שום סיבה לא לאהוב להיות מפורסמת", היא סיפרה, "הליין שלי מאוד מצליח. הוא הוצג בהמון תצוגות אופנה וממש לאחרונה גם בשבוע האופנה בניו יורק. זה היה כל כך כיף. הלכתי על המסלול וכל האורות היו עליי. הייתי גם כל כך יפה".

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
מי שולט בעולם?/צילום מסך, פייסבוק

להיות יזם צעיר לא בא בקלות לאיזבלה שלנו, המתגוררת עם אמה ברוד איילנד, ארה"ב, "החיים שלי מאוד עמוסים. אני נאלצת לפספס לימודים כי אני צריכה ללכת לעבודה, לאודישנים ולדברים כאלה".

סיפורה החל ממקום כואב, לאחר שאחותה, ויקטוריה (היום בת 22), הייתה קורבן לבריונות בבית הספר. היא ספגה מכות איומות מחבריה הטובים ביותר ונאלצה לעבור ניתוח לשחזור פניה, ואז היא החלה ללכת לתחרויות יופי בניסיון להעלות לה את הביטחון האישי. כשאיזבלה ראתה את אחותה מדגמנת, היא החליטה שגם היא רוצה.

האם לא מצטערת שהביאה את בנותיה לתחרויות היופי ולא מתנצלת על דרך הגידול שלה, "פינקתי את שתי הבנות שלי ואני לא חושבת שאיזבלה תרוץ כמו פרחח ותתחיל לזרוק דברים בפנים של אנשים, כי היא לא חונכה ככה. אנשים שואלים אותי איך יכולתי להרשות לה להיות דוגמנית ולתת לה להתאפר ולצעוד על עקבים, אבל אני חושבת שעשיתי עבודה מאוד טובה. הנימוסים שלה הם ללא דופי והיא אוהבת מאוד את העבודה שלה". היא מוסיפה: "לאיזבלה יש טעם יקר בבגדים אבל זה בגלל שהמשפחה שלנו מעריכה איכות. זה לא בגלל שהיא מפורסמת".

עוד באותו נושא

צפו: הנערה הזאת הגשימה את חלומו של כל תלמיד

לכתבה המלאה
איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
חוש עסקי מפותח/צילום מסך, פייסבוק

בנוסף לליין הבגדים שלה, איזבלה הפיקה גם שני שירים בשם "LOL" ו"אני רק ילדה", וכרגע עובדת על 2 שירים נוספים. סוזנה הוסיפה: "היא יכולה להיות מה שהיא רוצה להיות. אני רק רוצה שהיא תהיה מאושרת. בתור אמא, זה כל מה שאתה רוצה בשביל הילדים שלך – שיהיו מאושרים".

איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
ההורים זועמים על דרך הגידול שלה/צילום מסך, פייסבוק
איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
אף פעם לא מוקדם מדי?/צילום מסך, פייסבוק
איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
מנסה לתמרן בין עבודה ללימודים/צילום מסך, פייסבוק
איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
מבלה עם חברותיה מהמעמד הגבוה/צילום מסך, פייסבוק
איזבלה בארט. פייסבוק, צילום מסך
צועדת על מסלול הדוגמנות/צילום מסך, פייסבוק

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully