וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואים לכם בעיניים: האם אתם באמת יודעים לקרוא אנשים?

8.6.2019 / 23:56

בחנו את עצמכם: האם אתם יודעים לזהות רגשות של אחרים ממבט פשוט בעיניים? עד כמה אתם רגישים למה שקורה סביבכם? ענו על המבחן הבא ותגלו

יוטיוב

בסרטון - כשבחורות יפות עושות פרצופים מכוערים

אנשים הם יצורים מורכבים, וככאלה אנו חווים קשת של רגשות שמשתנות אצלנו כהרף עין. ברגע אחד אנחנו יכולים להיות האנשים המאושרים בעולם וברגע שלאחריו להתבאס על החיים שלנו. כבר נאמר לא פעם שהחיים הם רכבת הרים של רגשות. אמרו גם שהעיניים הם החלון לנשמה. שילוב בין הביטויים הכה עמוקים האלה מביא אותנו לסיבה לשמה התכנסנו. האם תצליחו לזהות מה אנשים מרגישיםרק מלהסתכל להם בעיניים?

דרך העיניים, המצח ואפילו הגבות שלנו ניתן להסיק איך אנחנו מרגישים בכל רגע נתון. במבט קרוב בחלק העליון של הפנים, ניתן לקרוא מחשבות ורגשות ולהבין בדיוק מה עובר על האדם שמולנו, גם מבלי שיגיד מילה. מחקרים הראו שלנשים יש אינטליגנציה רגשית גבוהה ושהן טובות יותר מגברים בקריאת אנשים. אולם, לא פעם גברים הוכיחו שהם טובים יותר בתחום הזה מהנשים.

ואתם? האם אתם מאלה שניחנים בחושים חדים, מצליחים לשים לב לפרטים הקטנים ומודעים היטב למה שאנשים סביבכם מרגישים? או שמא גם אם החבר הכי טוב שלכם ימרר בבכי לידכם, אתם תחשבו שאלו דמעות של התרגשות?

עוד בנושא:

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully