וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה המרכיב הסודי בבירה ואיך זה קשור לדוגמנית הזו?

10.4.2016 / 8:38

מותג בירות מפולין פצח בקמפיין מימון המונים כדי להשיק את הבירה המיוחדת שלו. הטוויסט המפתיע הוא שהמשקה מותסס על ידי נוזלי גוף נשיים. ברשת לא מצליחים להכריע אם מדובר במתיחה של ה-1 באפריל או ביצרן בירות מקורי במיוחד

The Order of Yoni

יש לכם כסף מיותר? כי חברה פולנית מגייסת כספים במימון המונים כדי לייצר בירה המותססת על ידי מיצי גוף של דוגמנית צ'כית. לא פחות ולא יותר. חברת "המסדר של יוני", כאשר "יוני" משמעותו בסנסקריט הוא פות, שמה לה למטרה לגייס 170,000 דולרים שיושקעו בבירה שאחד המרכיבים בה יהיה חומצה לקטית שתילקח מאיבר המין של הדוגמנית אלכסנדרה ברנדלובה.

בפרסומת של החברה, שמטרתה לקדם את הקמפיין, נאמר: "גילינו תהליך בו אנחנו מבצעים שינוי של המהות הנשית והאינסטינקטים שלה על ידי בידוד של החומצה הלקטית מהפות. המעבדות שלנו שכפלו את החומצה בצורה בטוחה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש לכם אומץ לטעום? בירת המותג./מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך הפרסומת החברה נוקטת בלשון פחות מדעית והרבה יותר סקסית: "דמיינו את אשת חלומותיכם, מושא התשוקה שלכם. הקסם שלה, החושניות שלה, התשוקה שלה... נסו לחוש את הטעם שלה, תרגישו את הריח שלה... עכשיו שחררו את הפנטזיות ודמיינו שאתם יכולים ללכוד את התחושות האלה בבקבוק בירה".

למרות התיאור הציורי, היצרנים מבטיחים שלבירה לא יהיה טעם או ריח של מיצי גוף נשיים. בנוסף, אם תמיד חלמת שיכינו בירה בטעם שלך, את יכולה לשלם על התענוג 10,000 יורו. לא זול, אבל אנחנו לא משערים שאנשים נורמלים היו מתעניינים במוצר גם ככה.


עד כה גייסה החברה 12.47 דולרים בלבד ולפניה עוד 25 ימים כדי להגיע לסכום המיועד. הגולשים חלוקים בדעתם אם מדובר במוצר אמיתי או במתיחה שנעשתה לרגל ה-1 באפריל. כך או כך אנחנו לא צופים הצלחה מסחררת לבירה המשונה.

עוד באותו נושא

הוכח מדעית: שתיית בירה עוזרת לגברים במיטה

לכתבה המלאה
בירה בטעם ואגינה. צילום מסך
10,000 יורו וגם את תזכי בבירה בטעם שלך. הדוגמנית ממנה תיוצר הבירה/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully