וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה עוד לא קרה: שמעו רעש מוזר ברכב ומצאו משהו מאוד מפתיע במנוע

31.3.2016 / 9:34

אמא מפנסילבניה התלוננה שהרכב המשפחתי משמיע רעשים מוזרים ולקחה אותו לטיפול במוסך, שם נודע למוסכניק שיצור חי גדל במנוע, או יותר נכון - 3 כאלה

LIVELEAK

עד היום שמענו לא מעט סיפורים על חתולים שנתקעו במנוע הרכב ואפילו על נחשים ממקומות אקזוטיים יותר שנמצאו מזדחלים להם שם, אולם על מקרה כמו זה שקרה לאחרונה בפנסילבניה עוד לא שמענו - והוא גורם לנו לרצות לבדוק לעיתים תכופות יותר מה מתרחש מתחת למכסה המנוע שלנו ומה הסיכוי שגדלה לה שם מושבה בלי שבכלל שמנו לב.

הפתעה מתחת למכסה המנוע. צילום מסך
מה מסתתר שם? תיכף תגלו/צילום מסך

בתקשורת המקומית דווח, כי אישה הביאה את הרכב המשפחתי לבדיקה במוסך, אחרי שטענה כי מהמנוע בוקעים רעשים מוזרים. כשהמוסכניק פתח את מכסה המנוע הוא הופתע לגלות שם - קן ענק ובו לא פחות משלושה גורי סנאי קטנים וחמודים. היער הזה שגדל בתוך הרכב לא לגמרי הפתיע את בעלת הרכב שהביעה חשד שמדובר בסנאי עוד קודם לכן. מי שצילמה את הסרטון דווקא נשמעה מאוד מרוגשת ומופתעת משלושת הקטנים - ואמרה למוסכניק שהיא הולכת להתקשר לבעלת הרכב שתיקח אותם חזרה הביתה.

עובדי המוסך פרסמו את הסרטון וכתבו ששלושת הגורים הוחזרו לטבע במקום הקרוב לזה בו הרכב חנה לפני הגעתו למוסך. הסרטון שמציג את הרגע הבאמת נדיר הזה פורסם ב-LiveLeak בשבת האחרונה וצבר כבר מאות אלפי צפיות.

עוד באותו נושא

צפו: מה קורה כשלוכדי נחשים מוצאים נחש ארסי ברכב

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully