וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם תצליחו למצוא את חייל המרינס שמסתתר בתמונה?

5.3.2016 / 1:37

ברנט דאונינג הוא חייל מרינס בעל מומחיות בטכניקות הסוואה. בערוץ היוטיוב שלו הוא מעלה סרטונים בהם הוא הופך לבלתי נראה בתוואי שטח שונים. האם תצליחו לעמוד באתגר ולזהות אותו מתחבא בצמחיה לפני שהוא יחשוף את עצמו?

חייל מארינס מתרגל הסוואה/Brent Downing

ברנט דאונינג, לוחם מרינס בצבא ארה"ב הוכיח בסרטון שעלה ליוטיוב כמה יעילה יכולה להיות הסוואה בשטח אויב. במהלך משימות צבאיות, החיילים לעיתים נעזרים באמצעי הסוואה כדי לנוע ללא חשש לזיהוי בתוואי שטח שונים. בסביבה מלאה בצמחיה למשל, משמשת עלוות עלים לטשטוש קווי המתאר שלהם ומי ששירת בצבא אולי זוכר את ההוראה לא לשאת דבר מנצנץ או קשיח שיכול לבלוט בטבע. כמו כן, התנועה של החיילים המוסווים חייבת להיות איטית מאד כיוון שכל תזוזה עשויה לחשוף אותם.

דאונינג, מומחה בטכניקות הסוואה פרסם בערוץ היוטיוב שלו סדרת סרטונים על האפקטביות של הסוואה, בה הוא מתעד שיטות שונות של הסתתרות מרחבי העולם. "בוידאו הזה אני אדבר על הכל, מהסוואה של הפנים, דרך הנשק ואפילו של התיק על גבך. הסוואה עצמית יכולה להעלות את סיכויי ההישרדות של חייל בקרב ולצמצם את היכולת של האויב לראות אותך". בצה"ל נעזרות יחידות רבות באמצעי הסוואה במהלך משימותיהן, ויחידת "איסוף קרבי" אף מתמחה בתחום.

דאוניג אתגר את הגולשים למצוא את דמותו המווסות בסביבה מלאה בצמחיה.אם לא הצלחתם אל תתאכזבו, בכל זאת מדובר בלוחם מרינס שהפך את הנושא לאומנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully