וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: האם כדור שלג יוכל לשרוד ב-"גיהינום"?

15.2.2016 / 16:26

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

שתיים מהרוגי התאונה אתמול יובאו בצהריים למנוחות. ב-15:30 יצאה הלווייתה של חנה פרנקל משכונת גבעת שאול בירושלים לכיוון הר הזיתים. באותו מקום תיערך גם הלווייתה של לאה מלמוד. במהלך היום הובאו למנוחות ארבעת ההרוגים הנוספים בתאונה.

במקביל, מתבררים היום פרטים חדשים על נהג האוטובוס חיים ביטון. ביטון הורשע בעבר במעורבות בתאונה בעלת מאפיינים דומים, וכתב האישום שהוגש נגדו תיאר אותו כמי "שנהג ברשלנות ולא הבחין שהרכב שלפניו מאט". ביטון קיבל עונש של עבודות שירות, ולאחר מכן חזר לעבוד באגד.

לפחות 14 בני אדם נהרגו היום ועשרות נפצעו מפגיעת טילים בכמה מוקדים בעיר אעזאז בצפון סוריה, סמוך לגבול עם טורקיה. בהפצצה נוספת על בית חולים של ארגון "רופאים ללא גבולות" במחוז אידליב שבצפון-מערב סוריה נהרגו תשעה בני אדם.

מדעני חברת ג'נרל אלקטריק רצו לבחון האם יש דרך שבה כדור שלג ישרוד בגיהינום. אז הם בנו מתקן משוכלל המורכב מערבוב של כמה מתכות חסינות במיוחד והעמידו אותו למבחן: הם הכניסו את כדור השלג למתקן ואת המתקן לחום של מעל אלף מעלות צלזיוס. מה קרה בסוף?

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully