וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: שכונה שלמה בארה"ב כוסתה במעטה של קרח

15.2.2016 / 13:14

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

בית המשפט האריך היום בשלושה ימים את מעצרו של חיים ביטון, נהג האוטובוס מירושלים שהיה מעורב אמש בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש מספר 1. במהלך הדיון נודע כי ביטון חשוד גם בשיבוש הליכי חקירה ובעבר עשה תאונה הדומה לזו שאירעה אתמול ובה נפצעו 18 בני אדם.

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט החל הבוקר לרצות את עונש המאסר שהוטל עליו. זמן קצר לפני כניסתו לכלא פרסם אולמרט סרטון ובו אמר כי הוא חף מפשע, והוסיף: "בלב כבד אני מקבל על עצמי את גזר הדין".

בית המשפט גזר היום ארבעה חודשים וחצי של עבודות שירות על ינון בן מנחם, מנהל מדרשת "צוריאל" מאשדוד, נשוי ואב לילדים, שהציג את עצמו בפני נשים כרווק חילוני המתגורר ברמת גן על מנת לשכב איתן. בן מנחם הורשע במסגרת הסדר טיעון בחמש עבירות של קבלת דבר במרמה.

שכונה אחת בעיירה סקרנטון שבפנסילבניה נראתה ליום אחד כמו התפאורה של הסרט לשבור את הקרח. השכונה כוסתה בקרח לאחר פיצוץ בצינור מים ראשי, שאירע בדיוק כשבאזור שררו טמפרטורות נמוכות במיוחד. כמה תושבים פונו מבתיהם, ונזק נגרם למבנים במקום.

תחזית מזג האוויר: היום חם ויבש מהרגיל לעונה. מחר – התחממות נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully