וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 112 מודה: "אני מעשנת 30 סיגריות ביום כבר 95 שנה"

30.1.2016 / 9:13

האם הנוסחה לחיים ארוכים היא לעשן קופסת סיגריות ביום? קשישה בת 112 שמעשנת 30 סיגריות ביום מאז שהייתה בת 17 טוענת שהתמכרות לעישון היא אינה בהכרח דבר רע - והיא ההוכחה החיה לכך. אנחנו בכל זאת לא ממליצים לכם לנסות את זה

carters

בטולי למיצ'אני, שתחגוג במרץ הקרוב את יום הולדתה ה-113, מופתעת בעצמה שהצליחה להגיע לגיל המופלג הזה למרות העובדה שהיא מעשנת כ-30 סיגריות ביום לאורך 95 השנים האחרונות. "התחלתי לעשן בגיל צעיר וזה הפך להרגל. אני לא חושבת שאני יכולה להפסיק עכשיו", היא מספרת לחדשות The Mirror, "אני לא יודעת איך אני חיה כל כך הרבה זמן. אני לא בטוחה שהעישון קשור לזה".

למיצ'אני, המתגוררת בכפר בנפאל לצד בנה בן ה-85, היחיד מבין חמשת ילדיה שעדיין בחיים, מספרת שהנוסחה לחיים ארוכים היא להיות מאושרים, נטולי דאגות ופעילים ככל שניתן. "לאנשים בעידן המודרני יש יותר מדי מתח בחיים, ואלה שלא פעילים או עובדים בגיל מבוגר, לא יחיו לאורך זמן". עם זאת, העובדה שלמיצ'אני מעשנת כמו קטר נוגדת לחלוטין את כל מה שלמדנו על נזקי העישון לגוף ולכן אי אפשר שלא להתפעל מזה, "אני חושבת שאין שום דבר רע בלעשן. אני מעשנת כבר 95 שנה מאז שהייתי בת 17".

קשישה בת 112 שמעשנת 30 סיגריות מדי יום. יוטיוב, צילום מסך
העישון לא מסוכן לה. בטולי למיצ'אני בת 112 ומעשנת כבר 95 שנה/צילום מסך, יוטיוב

עיקבו אחרי "אסור לפספס" גם בפייסבוק

למיצ'אני ממליצה להימנע מעישון סיגריות מסחריות וממליצה על התוצרת המקומית, "בידי", סיגריה הודית מגולגלת העשויה מטבק שגולגל בעלה אקליפטוס. הסיגריה ידועה דווקא כמזיקה יותר מבחינה בריאותית מסיגריות מסחריות כי אין לה פילטר. אולם, אם למיצ'אני הצליחה לחיות עד גיל 112 בעישון הסיגריות האלה - אולי יש בהן משהו שאנחנו לא יודעים.

עוד באותו נושא

זה לא הגיל, זה התרגיל: הכירו את הקשיש הגמיש ביותר בעולם

לכתבה המלאה
קשישה בת 112 שמעשנת 30 סיגריות מדי יום. יוטיוב, צילום מסך
הסוד לחיים ארוכים הוא חיים ללא דאגות/צילום מסך, יוטיוב

בעלה של למיצ'אני עזב אותה לפני שמונה עשורים לאחר שהיגר להודו בחיפוש אחר עבודה. גג ביתה קרס ברעידת אדמה הרסנית שפגעה בנפאל בתחילת השנה, אולם היא מסרבת לעבור לגור אצל קרוביה וממשיכה לחיות מתרומות שנאספות עבורה ע"י בית מקדש הינדי מקומי. למיצ'אני אולי נשמעת מעט מבולבלת בדיבור, אולם היא מצליחה לעשות הרבה מהמטלות שלה בכוחות עצמה ומודה שחייה מאוד רגועים, "תהיו מאושרים", היא אומרת, "רק כך תאריכו חיים".

קשישה בת 112 שמעשנת 30 סיגריות מדי יום. יוטיוב, צילום מסך
לא תפסיק לעשן את יום מותה/צילום מסך, יוטיוב

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully