וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרובוט שמצליח לפתור קובייה הונגרית בפחות מ-2 שניות

26.1.2016 / 9:25

למה לבזבז שעות בניסיון לפתור קובייה הוגנרית כשאפשר לתת לרובוט לעשות את זה בשבילנו? רובוט חדיש צפוי לשבור את שיא גינס בפתירת קובייה הונגרית - שעומד כרגע על 3.253 שניות - ולעשות זאת בפחות מ-2 שניות. צפו ואל תמצמצו

Jay Flatland

מהנדסי המחשב הגאונים, ג'יי פלאטלנד ופול רוס, מקווים לשבור את שיא העולם בפתירת קובייה הונגרית בזכות הרובוט החדש שבנו - שמסוגל לפתור קובייה הונגרית בפחות מ-2 שניות.

המומחים הינדסו רובוט, שמרבית חלקיו הודפסו במדפסת תלת ממד, המסוגל לפתור קובייה הונגרית במהירות מטורפת - וזאת בעזרת 4 מצלמות אינטרנט, פלטפורמת בנייה ייחודית ואלגוריתם מורכב שיודע לתכנן עשרות מהלכים מראש. כדי שהרובוט יוכל לבצע את המהלכים בקלות, הם קדחו חורים בריבוע המרכזי שבכל אחד מ-6 פאות הקובייה, כך שהזרועות של הרובוט יתיישבו היטב על הפאות.

כך זה נראה בהילוך איטי:

השיא הנוכחי לפתירת קובייה הונגרית ע"י רובוט עומד על 3.253 שניות, כשהשיא האנושי עומד על 4.904 שניות והוא שייך ללוקאס אטר, שהגיע להישג המרשים הזה בתחרות River Hill Fall שנערכה במרילנד בשנה שעברה. הרובוט החדש צפוי לכבוש את שיא העולם, כשבסרטון הנוכחי ניתן לראות אותו מתעלה על השיא 4 פעמים: פעם אחת כשהוא פותר את הקובייה ב-1.196 שניות, פעם נוספת ב-1.152 שניות, פעם שלישית ב-1.047 שניות ובפעם הרביעית והמהירה ביותר שלו - ב-1.019 שניות. בפעם האחרונה שאנחנו ניסינו לפתור קוביה הונגרית היא נמצאה שבורה על הרצפה מחוץ לבית.

עוד באותו נושא

7 כישורים מגניבים שתוכלו ללמוד עכשיו ברשת בחינם

לכתבה המלאה

הנה השיא האנושי... 4.904 שניות. פחחחחח...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully