וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לישון בשקט: טריק פשוט לסגירת שקית צ'יפס ללא קליפס

30.1.2016 / 9:24

פתחתם שקית צ'יפס גדולה ובאופן מוזר שבעתם באמצע? מה תעשו עם החלק שנשאר בשקית ובכל שניה שעוברת מאבד את טריותו? הנה לכם טריק קטן ופשוט שיסגור לכם את השקית בלי שום אביזרים נלווים

מהי הדרך הנכונה לסגור שקית חטיפי צ'יפס?/Howcast

התכנסנו כאן היום כדי לדון בשאלה מהי משמעות החיים? רגע, סליחה, טעות. התכנסנו כדי לדון בשאלה איך אוטמים שקית צ'יפס כשאין לנו קליפס? זה כמעט אותו דבר. אולי קשה לכם להודות, אבל כולנו מכירים את הבעיה הזאת טוב מאוד ויודעים שברגעי יאוש שום נייר דבק, סיכות ביטחון או גומיות לא יצליחו לאטום לנו את השקית במלואה. שקית של במבה שבמקרה נותרה פתוחה מאתמול - תרגיש לנו היום כמו קלקר שהופך לעיסה דביקה בפה.

אחרי שהצלחנו להוציא מכם את הווידוי הכואב הזה ועל הדרך קצת להגעיל אתכם, הגיע הזמן לעבור לשלב הלימודי. הפסיקו להיאבק בשקיות החטיפים הפתוחות ונסו את הטריק הבא שלא יצרוך מכם שום מאמץ. משתמש ברשת imgur עלה על הפטנט מאיר העיניים הזה והדגים אותו. הוא כולל שלושה שלבים:

1. גלגלו את החלק העליון (והריק) של השקית כלפי מטה.
2. קפלו את החלק המגולגל בשני הצדדים.
3. גלגלו לצד ההפוך את החלק המגולגל והנה לכם שקית סגורה הרמטית ללא שום פתח אוויר.

הצפייה בהדגמה תקל עליכם להבין איך עושים את זה. אם אתם עדיין קצת מתקשים עם הטכניקה הזאת, אתם תמיד יכולים פשוט לסיים את כל השקית במכה או פשוט לזרוק את השקית עם תוכנה לפח ולבכות על גורלכם המר. אנחנו בוכים עליו. כל יום.

עוד באותו נושא

היין מתחיל להסריח? טריק פשוט שיהפוך אותו ל"חדש"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully