וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אישה טבעה למוות בגלל התמכרות לסמארטפון

4.1.2016 / 9:24

קשה לצפייה: אישה מסין נפלה לאגם וטבעה למוות מאחר שהתעסקה בנייד שלה ולא ראתה לאן היא הולכת. בסין מזועזעים מהמקרה וקוראים לציבור להפסיק ללכת ברחוב עם סמארטפון

CCTV NEWS

מגפת הסמארטפונים העולמית החמירה - כשלאחרונה מגיעים יותר ויותר דיווחים על מקרי מוות שנגרמים מהתעסקות בניידים - ולא רק בזמן נהיגה. באוגוסט האחרון דווח על מקרה של ילדה בת 5 שרצה לכביש ונדרסה ע"י אוטובוס בזמן שאמה התעסקה בנייד, בחג המולד האחרון אדם נפל אל מותו מצוק כי הנייד הסיח את דעתו וכעת - מגיע אלינו תיעוד מחריד וקשה לצפייה של אישה מוונז'ו (שבמחוז ג'ג'יאנג, סין) שהתמכרותה לסמארטפון גרמה לה ליפול לאגם ולטבוע.

וואנג בת ה-28, היא מהגרת עבודה ואמא לשני ילדים, והיא תועדה בערב שלישי האחרון כשהיא הולכת באמצע הכביש ומתעסקת בנייד שלה. האובססיה שלה למתרחש בנייד מנעה ממנה להרים את העיניים מהמסך ולראות לאן היא הולכת. מבלי לשים לב, היא החלה לנטות ימינה לכיוון האגם ולבסוף מצאה עצמה בתוכו. בקטע שפורסם בעמוד הפייסבוק של CCTVNews, וצבר יותר מ-1.2 מיליון צפיות, נראית וואנג כשהיא נופלת לאגם ונלחמת שלא לטבוע במשך כ-2 דקות מלחיצות למדי - בסופן היא נראית שוקעת מתחת לפני המים.

נופלת לאגם בגלל הנייד. צילום מסך
סכנת הסמאטרפונים: אישה טבעה למוות כי התעסקה בנייד בזמן שהלכה/צילום מסך

גופתה של וואנג התגלתה לאחר שבעלה, יאנג, הבחין בנעל שלה צפה בנהר כשחיפש אחריה למחרת בבוקר. ז'ואו רנז'אן, קצין המשטרה האחראי לתיק שנפתח בנושא, סיפר לאתר thepaper.cn שהמים בנהר אינם עמוקים כפי שנראה ושהם מגיעים רק עד החזה, אולם התחתית של הנהר מאוד חלקלקה וזה יכול לגרום לנמצאים בה להחליק ולטבוע.

עבור סינים רבים הטרגדיה של וואנג היא קריאת השכמה לציבור. "כל כך הרבה טרגדיות נגרמות מהאובססיה הנוראית הזאת לניידים. אנשים חייבים להתעורר", כתב אחד הגולשים ואחר הוסיף: "לפעמים אני פשוט רוצה להעיף סטירה לאנשים שהולכים ברחוב ובוהים בניידים שלהם. באמת, תפסיקו עם זה". אם מקרי המוות המזעזעים האלה לא ישכנעו אתכם להרים את העיניים מהמסך - אולי הנתונים שפורסמו ב- China Police Daily המראים שאנשים שנוטים להתעסק בנייד שלהם חווים יותר מקרי שוד - יעשו את העבודה.

עוד באותו נושא

מצחיק: הפרסומת היפנית נגד הליכה ברחוב עם סמארטפון

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully