וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב קטלני: מהנדס אנגלי נמצא מת מהרעלת ניקוטין ואלכוהול

30.11.2015 / 8:00

ג'ונתן קין, בן ה- 46, מהנדס מערכות שידור נמצא מת בביתו לאחר שערבב אלכוהול יחד עם הנוזל המשמש בסיגריות אלקטרוניות. על פי חוקרי המשטרה מדובר על מוות ראשון מסוגו במדינה שאירע משילוב של שני החומרים

מערכת וואלה

מהנדס מערכות שידור שעבד עם ערוץ החדשות BBC נמצא מת בביתו לאחר שערבב אלכוהול יחד עם הנוזל המשמש בסיגריות אלקטרוניות. גופתו של ג'ונתן קין, בן ה- 46, שתואר כאלכוהוליסט מתפקד, נמצאה על ידי חברתו, כשהחשד הוא התאבדות. על פי חוקרי המשטרה מדובר על מוות ראשון מסוגו במדינה שאירע משילוב של שני החומרים.

המקרה אומנם התרחש כבר בסוף חודש ספטמבר, אולם רק עכשיו נחשפים הפרטים בזירה. לצד מכתב ההתאבדות שנמצא, התברר כי , שעות לפני מותו שלח קין לקרובת משפחתו תמונה של תווית האזהרה על גב בקבוק נוזל המילוי לסיגריה.

בדוח הרעלים נמצא כי בגופו של קין היה מינון קטלני של ניקוטין ואתנול – שהוא למעשה הכוהל במשקאות החריפים. כעת, עם פרסום המקרה מקווים בני משפחתו של קין, כי אנשים יבינו את הסכנות שמצויות לא רק בסיגריות רגילות, אלא גם באלה האלקטרוניות.

הרעלה כפולה- ג'ונתן קין סיפור בדקה. מערכת וואלה!
מינון קטלני של אתנול וניקוטין. ג'ונתן קין/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully