וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס רפואי: האם נשיקה מהאפיפיור ריפאה גידול סרטני במוחה של בת שנה?

24.11.2015 / 16:00

הוריה של ג'יאנה בת השנה מפילדלפיה טוענים שהגידול הסרטני שבראשה הצטמצם ומצבה השתפר לאחר שהאפיפיור פרנציסקוס נשק על ראשה, במהלך ביקורו בארה"ב בספטמבר האחרון

צילום מסך

הורים לפעוטה שבראשה התגלה גידול סרטני טוענים שמצבה של בתם השתפר באורח נס, לאחר שהאפיפיור פרנציסקוס נשק לה על ראשה.

גי'אנה (Gianna ) בת השנה אובחנה כסובלת מגידול סרטני בראשה, אך בשל מיקומו המסוכן של הגידול – סמוך לגזע המוח שלה, לא ניתן היה להוציאו בניתוח. הוריה של ג'יאנה, ג'ואי וקריסטן מסצ'יאנטוניו (Joey and Kristen Masciantonio), הם קתולים מאמינים ולכן כאשר האפיפיור הגיע לפילדלפיה בספטמבר האחרון, במסגרת ביקורו בארצות הברית, הם החליטו לקחת את בתם הקטנה לפגוש אותו ולקבל ממנו ברכה.

אחד משומרי הראש של האפיפיור הרים את ג'יאנה הקטנה אליו והוא נשק לה על ראשה, אקט שהוריה מגדירים כ"נס". זאת, משום שהם מייחסים לכך את השיפור המשמעותי במצבו של הגידול – שבו ניתן להבחין בהשוואה בין צילומי ה-MRI של ראשה מאוגוסט ומנובמבר. הוריה של ג'יאנה משוכנעים שמדובר בהתערבות אלוהית והם אסירי תודה על השיפור במצבה של בתם.

האפיפיור פרנציסקוס מנשק תינוקת. צילום מסך
האפיפיור מנשק את ראשה של ג'יאנה/צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully