וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר: אנשים שעושים סקס פעם בשבוע – מאושרים יותר

19.11.2015 / 14:00

יותר סקס פירושו יותר אושר? לא בהכרח. מחקר מצא שאמנם אנשים שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר מאלה שעושים סקס בתדירות נמוכה יותר. אבל כאשר התדירות עולה מעבר לכך, האושר לא בא בעקבותיה

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

מחקר: זוגות שעושים סקס פעם בשבוע מאושרים יותר/מערכת וואלה! News

סקס תורם לאושר בחיים – אבל רק עד גבול מסויים. כך עולה ממחקר חדש, שמצא כי אנשים שמקיימים יחסי מין פעם בשבוע מאושרים יותר מאלה שעושים סקס בתדירות גבוהה יותר.

מחקרי עבר וגם התפיסה התרבותית הרווחת עד היום, קשרו קשר ישיר בין סקס ואושר – ככל שיש יותר מהראשון, עולה גם שיעורו של השני. "על אף שישנו קשר בין סקס לאושר, הוא רלוונטי רק עד לתדירות של פעם בשבוע, לא מעבר לכך", הסבירה לאתר הגרדיאן הבריטי איימי מואיז, חוקרת מאוניברסיטת מיססוגה בטורונטו שעמדה בראש המחקר.

לדברי מואיז, לאיכותו של הסקס השפעה גדולה יותר על האושר, מאשר לתדירות. למסקנה זו הגיעו החוקרים לאחר שניתחו תוצאותיו של מחקר אחר - שבו התבקשו זוגות נשואים להגביר את תדירות יחסי המין ביניהם באופן יזום ולאחר מכן תושאלו לגבי ההשפעה שהיתה לכך על אושרם. הזוגות הצליחו להגביר את התדירות בכ-40 אחוזים בממוצע, אולם, הם דיווחו שכתוצאה מכך איכות הסקס שלהם ירדה והם נותרו עייפים וחסרי אנרגיה.

מה הקשר לכסף?

גורם נוסף שנקשר בהשפעתו על מידת האושר הוא כסף ומואיז ועמיתיה בחנו גם את ההיבט הזה. הם מצאו כי אנשים שקיימו יחסי מין בתדירות נמוכה מפעם בחודש היו מאושרים פחות מאלה שקיימו יחסי מין בתדירות הממוצעת – פעם בשבוע. ובאופן דומה, אנשים שהכנסתם השנתית עמדה על 15,000-25,000 דולר היו מאושרים פחות ממי שהכנסתם עמדה על 50,000-75,000 דולר לשנה. עם זאת, ההבדלים ברמת האושר היו גדולים יותר ביחס לסקס מאשר ביחס לכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully