וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: החברים הכי טובים גילו שהוחלפו בלידתם

19.11.2015 / 7:00

לוק ונורמן נולדו באותו יום ובאותו בית חולים והיו לחברים הכי טובים במשך כל חייהם. אך מאז ומעולם סבלו מהקנטות על כך שהם דומים יותר זה למשפחתו של זה. בגיל 40 הם גילו שהוחלפו בלידתם

החברים הכי טובים גילו שהוחלפו בלידתם/מערכת סיפור בדקה

תארו לעצמכם שיום אחד תגלו שההורים של החבר הכי טוב שלכם הם בעצם ההורים שלכם? זה בדיוק מה שקרה ללוק מוניאס ולנורמן ברקמן, שגילו בגיל 40 שהם הוחלפו בלידתם.

לוק ונורמן נולדו באותו יום ביוני 1975 בבית חולים במניטובה, קנדה. הם גדלו יחד והפכו לחברים כל כך טובים, עד שנהגו להחשיב את עצמם כ"אחים". אך לאורך שנות חברותם הארוכה, תמיד ליוו אותם לחשושים והקנטות בשל העובדה שכל אחד מהם היה דומה למשפחתו של האחר, יותר מאשר למשפחתו שלו. החשדות הללו הלכו וגברו עם השנים, עד שבשבוע שעבר אושרו בבדיקת די.אנ.איי.

כעת השניים תובעים הסברים והתנצלות מבית החולים, ואף קוראים לערוך בדיקה מקיפה שתברר האם אירעו שם מקרים דומים נוספים. על אף שכל עולמם התערער בעקבות הגילוי, דבר אחד לא השתנה: "אנחנו עדיין אחים", אמר נורמן.

סיפור בדקה- החברים הכי טובים הוחלפו בלידתם. רויטרס, צילום מסך
סיפור בדקה- החברים הכי טובים הוחלפו בלידתם/צילום מסך, רויטרס

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully