וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: באיזו מדינה צורכים הכי הרבה קלוריות?

12.11.2015 / 8:30

מחקר מקיף בדק את צריכת הקלוריות הממוצעת לנפש מדי יום ברחבי העולם. חושבים שאתם יודעים באיזו מדינה אוכלים הכי הרבה? המדינה שמככבת בראש הטבלה עשויה להפתיע אתכם

ShutterStock

אם היינו צריכים לנחש באיזו מדינה בעולם צורכים את כמות הקלוריות הגבוהה ביותר לנפש מדי יום, כנראה שהיינו מהמרים על ארצות הברית. אבל מחקר שניתח את צריכת הקלוריות היומית לנפש ברחבי העולם, מצא שדווקא אוסטריה נמצאת בראש הטבלה, עם ממוצע של 3,769 קלוריות לנפש מדי יום.

המחקר ניתח את מספר הקלוריות שהוגשו בכל המדינות בעולם בין השנים 2004 ו-2013. באופן די צפוי, את המקומות הגבוהים בטבלה מאיישות מדינות צפון אמריקה ואירופה. בתחתית הטבלה ניתן למצוא את הודו, שאזרחיה צורכים את כמות הקלוריות היומית הנמוכה ביותר – עם ממוצע של 2,500 קלוריות.

ואם אתם דואגים לארצות הברית, אז נספר לכם שגם לה יש הישג ייצוגי בטבלה - היא מובילה בתחום הבזבוז: רבע מהקלוריות שמיועדות לצריכה על ידי אמריקאים מוצאות את דרכן לזבל.

טבח תאילנדי מבשל בדוכן אוכל רחוב בקוואסן, בנגקוק, תאילנד. ShutterStock
אין פלא שהם רזים/ShutterStock

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully