וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: נער אוטיסט למד להציל חיים מבוב ספוג

10.11.2015 / 15:00

ברנדון וויליאמס הציל את חייה של חברתו ללימודים שנחנקה מתפוח, לאחר שביצע בה תרגיל היימליך. כשנשאל איפה למד לבצע את התרגיל, השיב בפשטות: "למדתי מבוב ספוג"

צילום מסך

מי אמר שצפייה בסרטים מצויירים אינה חינוכית? עבור ברנדון וויליאמס בן ה-13 ובעיקר עבור חברתו ללימודים - ג'סיקה פלגרינו, הצפייה בסרטונים של בוב ספוג השתלמה – ובגדול.

ברנדון וג'סיקה לומדים יחד בכיתה לילדים בעלי צרכים בבית ספר בניו יורק. בשבוע שעבר במהלך ארוחת הצהריים, הבחין ברנדון כי ג'סיקה נחנקת מחתיכת תפוח שנתקעה בקנה הנשימה שלה. בלי להתבלבל, ניגש אליה הנער האוטיסט, העמיד אותה על רגליה ובתנועה חדה ומהירה ביצע בה תרגיל היימליך. פיסת התפוח השתחררה מיד וג'סיקה חזרה לנשום.

כאשר ההתרגשות מהאירוע שככה מעט, שאלו את ברנדון היכן למד לבצע תרגיל היימליך? והוא השיב בפשטות: "למדתי מבוב ספוג". כמה מאנשי הצוות בבית הספר אמרו כי לדעתם מגיעה לברנדון מדליה על גבורתו, אבל הוא אמר שהוא לא צריך אחת כזו. כעת מתכננים בני הכיתה של ברנדון לערוך לכבודו מסיבה.

נער אוטיסט למד לעשות תרגיל היימליך מבוב ספוג. צילום מסך
ברנדון וויליאמס/צילום מסך

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully