וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אישה ילדה תינוקת שעה אחרי שגילתה שהיא בהיריון

9.11.2015 / 8:00

ג'ודי בראון בת 47 ממסצ'וסטס הגיעה לבית החולים לאחר שהתלוננה על כאבי בטן קשים. הרופאים שבדקו אותה הודיעו לה שהיא בהיריון והיא צריכה ללדת עכשיו

ShutterStock

יש נשים שמגלות שהן בהיריון באיחור, אבל סיפור כזה בוודאי לא שומעים כל יום. ג'ודי בראון בת 47 ממסצ'וסטס גילתה שהיא בהריון שעה לפני שילדה תינוקת בריאה. בראון הגיעה לבית החולים עם תלונות על כאבי בטן קשים, כשלמעשה היו אלה כאבים של לידה פעילה. שעה לאחר מכן כאמור היא ילדה תינוקת במשקל של כ-3 קילוגרמים.

אז איך זה קורה אתם בוודאי שואלים? בראון החלה לשים לב שהבטן שלה גדלה אבל ייחסה זאת לשינוי של הגוף בגיל המעבר. רק כשהגיעה לבית החולים, היא הבינה שמדובר בהיריון.

ג'ודי ובעלה ג'ייסון, שנשואים 22 שנים וזה הילד הראשון שלהם, היו כל כך מופתעים, שהם נאלצו לשאול מושב למכונית ועריסה לתינוקת כשיצאו מבית החולים. ועל זה אומרים - עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

תינוק אחרי לידה. ShutterStock
תינוק אחרי לידה/ShutterStock

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

  • עוד באותו נושא:
  • הריון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully