וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: חולה קיבל הודעה – יש לך חצי שעה לחיות

5.11.2015 / 15:30

לואיס אורטיז בן ה-26 מקליפורניה סבל מכאבי ראש קשים מחודש אוגוסט האחרון. כשהגיע לבית החולים השבוע, הרופאים הודיעו לו שיש לו תולעת בתוך המוח והוא הוכנס לניתוח חירום שהציל את חייו

קרדיט תמונה: שאטרסטוק

תארו לכם מצב שאתם מגיעים לבית החולים, והרופא מספר לכם שנותרו לכם רק 30 דקות לחיות? זה בדיוק מה שקרה ללואיס אורטיז בן ה-26 מקליפורניה שעבר ניתוח חירום להסרת תולעת שחיה בתוך הראש שלו.

אורטיז הגיע לבית החולים לאחר שסבל מכאב ראש נוראי. סריקת מוח שעבר גילתה תולעת חיה בתוך המוח שלו. אם החדשות האלו לא היו מספיק גרועות, הרופאים הבהירו לו שיש לו חצי שעה לחיות והכניסו אותו לניתוח חירום.

המנתחים גילו טפיל שיצר ציסטה שחסמה את זרימת המים למוח. כשהוציאו את הטפיל הרופאים דיווחו שהוא עדיין התפתל. למרות שזה נשמע כמו אירוע נדיר, גילוי של תולעים טפילות בגוף האדם אינו נדיר, ובדרך כלל הן מופיעות בעקבות אכילה של בשר נגוע.

ומה באשר לחולה? הוא אומנם הרוויח את החיים שלו בחזרה, אבל עדיין מנסה לשקם את הזיכרון שנפגע בעקבות הניתוח.

רופאים מצאו תולעת במוח של חולה- סיפור בדקה. מערכת וואלה!
הגיעה למוח/מערכת וואלה!

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully