וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: רופאה בארה"ב הורשעה ברצח של מטופליה

2.11.2015 / 8:00

בפסק דין חסר תקדים הואשמה ביום שישי האחרון ד"ר ליסה טסנג ברצח מדרגה שניה של שלושה ממטופליה, לאחר שרשמה להם "מרשמים שערוריתיים" של משככי כאבים כפי שהגדיר השופט

מערכת וואלה!

מרביתנו סומכים על הרופאים שלנו כשהם רושמים לנו תרופות, אבל המקרה הבא מוכיח שאולי כדאי לנו לבדוק גם אותם. ד"ר ליסה טסנג, או בכינוייה ד"ר Feel Good רופאה מלוס אנג'לס, הורשעה ביום שישי האחרון ברצח מדרגה שניה. הסיבה - היא גרמה למותם של שלושה ממטופליה לאחר שרשמה להם מרשמים "שערורייתיים" של משככי כאבים, כפי שכינה אותם השופט שפסק את דינה.

מדובר על מקרה קיצוני ונדיר בו רופא מואשם ברצח בשל מרשם מוגזם של כדורים, אך ההיסטוריה של הרופאה הזו היא קיצונית גם כן. 12 חולים של טסנג בת ה-45 מתו משימוש יתר בכדורים משככי כאב, אך התובעים הצליחו להביא רק לשלושה אישומי רצח.

טסנג, כך לדברי כלי התקשורת בארה"ב לא הראתה שום רגש כשפסק הדין שלה הוקרא, זאת לאחר שהמושבעים התלבטו במשך 10 ימים לפני שהגיעו להחלטה. כעת, אחרי משפט של שנים, היא צפויה לבלות את שארית חייה בין כותלי הכלא.

סיפור בדקה- רופאה הורשעה ברצח. מערכת וואלה!
ד"ר ליסה טסנג/מערכת וואלה!

מה זה סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully