וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם לעורך שהעלה את תמונת ביבי במדי נאצי מגיע להיות מפוטר?

22.10.2015 / 16:31

אפשר להבין את החשש של ynet; התמונה שהעלה אחד מעובדי האתר נפלה לידיו של נתניהו כמו פרי בשל. אי אפשר להבין את חוסר המידתיות בפיטוריו. דוד ורטהיים חושב שמדובר בלא יותר מקורבן של מלחמה שגדולה בהרבה ממידותיו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כניעה לפופוליזם. מערכת ynet/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנה חדשות חשובות: עורך באתר ynet העלה תמונה של ביבי לבוש במדי נאצי. אותו עורך – אגב, לא בכיר במיוחד - לא קרא חלילה לרצוח את ראש הממשלה, אלא גיחך בהומור על האירועים, והכי חשוב – הוא עשה זאת בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו.

הארץ, כצפוי, לא נכנסה לפרטים – וגעשה: לשכת נתניהו ניצלה גול עצמי של האויב נוני מוזס והגישה תלונה במשטרה וחבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד רץ והודיע כי הוא "דורש מהמפכ"ל לפתוח בחקירה פלילית בנושא". התוצאה: עורכיו, שביומיום לא מהססים לחצות גבולות נמוכים בהרבה של פורנוגרפיה – זימנו אותו לשימוע לפני פיטורים. לא פחות.

אפשר להבין את החשש של ynet. התמונה נפלה לידיו של נתניהו כמו פרי בשל – וברשת הקונטקסט הופך ללא רלוונטי אחרי השיתוף הראשון. אי אפשר להבין את חוסר המידתיות בכניעה לפופוליזם, שהיא אגב, מטרידה הרבה יותר מפוסט חסר טקט. הנה עצה: אפשר להעיר לש"ג שהפך לקורבן של מלחמה שגדולה בהרבה ממידותיו, ואפשר אולי לבקש להוריד את הפוסט. מכאן ועד לפיטורים הדרך ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully