וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נוסעת שסייעה לאם טרייה ריגשה את הרשת

30.9.2015 / 14:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

היחידה לחקירות פנים בצה"ל מנהלת חקירה פלילית בעניינו של המועמד לתפקיד מפקד המשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח), סגן-אלוף גיל ממון – כך נודע לוואלה! NEWS. זאת בעקבות תלונה נגדו שלפיה הוא ביצע שורה של עבירות חמורות, בהן תפירת מכרזים ומינוי פסול של מקורבים.

פרקליטות המדינה הודיעה אמש לבג"ץ כי בכוונתה להכשיר את מאחז עדי עד שבבנימין, זאת בתגובה לעתירת ארגון "יש דין" שקראה לפינוי המאחז הבלתי חוקי.

כ-50 אלף מטיילים פקדו מאז שעות הבוקר את הגנים הלאומיים ושמורות הטבע ברחבי הארץ – כך נמסר מרשות הטבע והגנים. תנועת מטיילים ערה נרשמת בנחל שניר, בבניאס, ובחורשת טל.

תמונה אחת של נוסעת במטוס זכתה לעשרות אלפי שיתופים ולייקים ברשת. רבקה גארוויסון, אם טרייה לתינוקת ריילי, עלתה על טיסה, כשלפתע החלה בתה לבכות. גארוויסון ניסתה להרגיע אותה, לנוכח המבטים הזועמים של הנוסעים שרק רצו קצת שקט. לשמחתה, אחת הנוסעות, ניפשה מילר, בעצמה אם לשלושה, הציעה לעזור. היא לקחה את התינוקת והראתה לה את אורות העיר דרך החלון. ריילי הקטנה נרגעה וישנה בזרועותיה כל הטיסה. מסתבר שיש מלאכים בשמיים.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully