וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

R.E.M נגד דונלד טראמפ: "לך תזדיין, תפסיק להשתמש במוזיקה שלנו"

10.9.2015 / 10:39

עורכי דינה של הלהקה שלחו התראה לנציגיו של המועמד הרפובליקני בדרישה להפסיק לאלתר את השימוש בשירי R.E.M במהלך הקמפיין. גם ניל יאנג התנגד לשימוש של טראמפ בשיריו

REM. Dave Hogan, GettyImages
מספיק ברור, דונאלד?/GettyImages, Dave Hogan

הקמפיין הפרובוקטיבי של דונלד טראמפ לנשיאות ארה"ב ממשיך לחולל סערות, אפילו כשהמיליארדר השנוי במחלוקת לא מתכוון לכך. הפעם מדובר בפסקול שמלווה את הקמפיין, סוגיה שבדרך כלל לא אמורה לעורר עניין מיוחד, אלא אם כן מדובר כמובן בטראמפ. להקת R.E.M שלחה מכתב התראה לעורכי דינו של טראמפ, בדרישה להפסיק לאלתר את השימוש בשיריה בקמפיין הבחירות.

התביעה הגיעה אחרי שבמהלך העצירה האחרונה שערך טראמפ במסע הדילוגים שלו ברחבי ארה"ב, הושמע "It's The End of the World" של הלהקה בזמן עלייתו של המועמד לנשיאות לדוכן הנואמים. "בעוד שאיננו מתירים שימוש במוזיקה שלנו לצרכים פוליטיים, ומבקשים מהמועמדים להפסיק לעשות זאת לאלתר, אנו חייבים לזכור שיש דברים חשובים יותר על הפרק", נכתב בהצהרה לתקשורת מטעם הלהקה. "התקשורת צריכה לעסוק בנושאים החשובים לעם האמריקאי, ולהפסיק לאפשר למועמדים ראוותניים לגנוב את תשומת הלב מהמרוץ לנשיאות".

דונלד טראמפ המועמד הרפובליקני בכנס בחירות בניו המפשייר, 19 באוגוסט 2015. רויטרס
לא מפסיק לחולל סערות. דונלד טראמפ/רויטרס

בטוויטר הרשו לעצמם חברי הלהקה שפה חופשית הרבה יותר. "באופן אישי, אני חושב שהליצן הכתום (טראמפ) יעשה הכל כדי לקבל תשומת לב. אני שונא לתת לו את זה", כתב מייק מילס, הבסיסט של הלהקה. "לכו תזדיינו כולכם, שיכורי כוח, מכורים לתשומת לב ואנשים קטנים שכמוכם", הפגיז מייקל סטייפ, סולן הלהקה. "אל תעשו שימוש בקול שלי לצרכי הפרודיה שאתם קוראים לה קמפיין" (הדברים נכתבו על גבי החשבון של מילס).

זוהי לא הפעם הראשונה בקמפיין הנוכחי שבחירת השירים של טראמפ מעוררת סערה. הסאגה החלה כבר לפני מספר שבועות כשניל יאנג דרש מאנשי הקמפיין של טראמפ להפסיק להשתמש ב"Keep On Rockin' In the Free World" בעצרות ובנאומים של המועמד הרפובליקני. במקום זאת העניק את הרשות לשימוש דווקא למועמד הדמוקרטי, ברני סנדרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully