וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם קצת עזרה מחברים: הכוורת של גל הירש

31.8.2015 / 15:08

את המאבק בזירה התקשורתית מנהל תא"ל במיל' גל הירש בעזרת כוורת של יועצים המלווים אותו עוד מימי המאבקים אחרי מלחמת לבנון השנייה, בהם דני קיפר, לשעבר רכז הכתבים בידיעות האחרונות ודובר עיריית תל אביב

המפכ"ל הנבחר גל הירש מחוץ לביתו, ראש העין, 31 באוגוסט 2015. ניב אהרונסון
ישיבות אסטרטגיה וניתוחים. גל הירש/ניב אהרונסון

לא ברור עדיין כיצד תסתיים פרשת מינוי גל הירש, אבל את הצונמי התקשורתי סביב ההחלטה למנותו למפכ"ל עובר תא"ל במיל' הירש באמצעות כוורת של חברים-יועצים, היוזמים בשמו פניות לאמצעי התקשורת ומעניקים לו ייעוץ תקשורתי מקצועי בהתנדבות. הקבוצה ששומרת בקנאות על חשאיות, לפחות בשלב זה, כוללת את העיתונאי לשעבר ויועץ התקשורת דני קיפר ואת איש דו"צ לשעבר אוהד נייפריס. השניים, יחד עם עוד מספר חברים ותיקים של הירש, מלווים אותו ומסייעים לו להתמודד עם התקשורת עוד ממלחמת לבנון השנייה, בעקבות המחלוקת שהתעוררה סביב תפקודו במלחמה.

היום (שלישי) בשעות הצהריים, פנה הירש לחבריו בפייסבוק, לקראת התייצבותו בפני ועדת טירקל שאמורה לאשר את מינויו למפכ"ל המשטרה. "אני מבקש להבהיר חד משמעית כי כל טענה כנגד המשטרה או אגף החקירות והעומד בראשו, ניצב יצחקי אינה על דעתי ולא נמסרה מטעמי", כתב הירש והוסיף בהמשך הפוסט: "מסע השמצות והדלפות שונות לתקשורת גורמות נזק לשמי הטוב, לכך אני רגיש ועל כך הייתה התרעומת". יש להניח שהיה מי שייעץ להירש בניסוח הדברים שפורסמו פחות מיממה לאחר שארדן הודיע על הארכת כהונת ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, ב-45 ימים נוספים.

לפני שבוע, לאחר שהשר לביטחון פנים גלעד ארדן הודיע על מינויו של הירש לתפקיד מפכ"ל המשטרה, היועצים חזרו לסייע להירש בזירה התקשורתית. מלבד טלפונים תכופים למערכות העיתונים, הצעות למרואיינים וניסוח תגובות, עורכת החבורה מאז תחילת המשבר ניתוחים והתייעצויות בכל הנוגע לזירה הציבורית והתקשורתית.

אחד השמות הבולטים שנמנה על הקבוצה הוא כאמור דני קיפר, מי ששימש עד לפני עשור כרכז הכתבים בעיתון "ידיעות אחרונות". כמו כן, שימש קיפר כשנתיים בתפקיד דובר עיריית תל אביב ומרצה לתקשורת במכללה למינהל בראשון לציון. כיום הוא משמש מרצה לתקשורת ומשברים במכללת רופין. שם נוסף שעלה הוא של אוהד נייפריס, ששירת ביחידת דובר צה"ל בתקופתו של הדובר לשעבר האלוף במיל' יואב (פולי) מרדכי. נייפריס יזם בימים האחרונים פניות אל אנשי תקשורת וגופי תקשורת גם הוא בשליחות מקורביו של הירש.

דני קיפר ואוהד נייפריס סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully