וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיגעון החדש: אלכוהול שאפשר לנשום במקום לבלוע

13.8.2015 / 12:31

בר חדש שנפתח בלונדון מציע חווית שתייה שזכתה להצלחה מסחררת: אלכוהול שמשפיע על הגוף מדרכי הנשימה בלבד.הבליינים נהנים, אבל רופאים מזהירים - זה עולה ישר למוח וזה מסוכן

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בואו נודה באמת המרה: לרוב אלכוהול זה לא טעים. הוא משמח לבב אנוש ומרים במסיבות, אבל די במראה פרצוף מעוות אחד אחרי צ'ייסר כדי להבין שהנוזלים המרירים לא נמצאים בראש רשימת הטעמים המועדפים. בר חדש וזמני שנפתח בלונדון עשוי לתת מנשה לכל שונאי האלכוהול, בעזרת שיטה חדשה שהמציא: מהיום לא בולעים אלא שואפים.

במקום הוצבו מכשירי אידוי רבים שמפזרים באוויר "עננים" של ג'ין וטוניק. המבלים במקום נושמים את חלקיקי האלכוהול, שמחלחל לגופם גם דרך העור והעיניים. מי שמגיע לבר מקבל כיסוי פלסטיק מיוחד כדי להגן על הבגדים והשיער מריח חריף של אלכוהול. "אני חושבת שהפעם האחרונה שעשיתי כזה דבר הייתה כששפכתי בטעות וודקה לסאונה", סיפר טום פורמן, צעיר בן 28 שבילה במקום.

"בצורה הזאת, האלכוהול חודר היישר למחזור הדם ועוקף את הכבד" אמר סם בומפס, אחד ממעצבי הפרוייקט. אם אתם אצים לרכוש כרטיס טיסה לממלכה המאוחדת, כדאי שתקראו קודם את מה שאמר הרופא וויליאם שאנן. "מדובר בגימיק. אולי האלכוהול פוסח על הכבד, אבל הוא מגיע ישירות למוח ופוגע בו יותר ויותר עם כל נשימה שלוקחים. עלולות להיות לזה תופעות לוואי חמורות מאוד". זו כנראה הסיבה שבכניסה למקום כתוב "נישמו באחריות" ואסור לשהות במקום יותר מ-50 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully