וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנצנות אספרגוס במים: איך הגיע המוצר המגוחך הזה לסופרמרקט?

9.8.2015 / 9:34

רשת הסופרמרקטים הגדולה "הול פוד'ס מרקט" נתפסה השבוע עם התחתונים למטה - כשאחת הקונות הבחינה במוצר מגוחך על המדפים: צנצנות מים עם אספרגוס במחיר 6 דולרים. עכשיו כשהרשת הבינה עד כמה מצחיק זה נשמע - גם היא מחפשת סיבות למכירת המוצר

צילום מסך

הול פודס מרקט - רשת הסופרמרקטים למכירת מזון טבעוני ואורגני הפועלת בארה"ב, קנדה ובריטניה - הביכה את עצמה לגמרי כשצנצנות אספרגוס במים החלו להופיע על המדפים באחד הסניפים בברנטווד, לוס אנג'לס. סגנית עורך מגזין "לוס אנג'לס", מריאל ואקים, נתקלה במוצר החדש ופרסמה תמונה שלו באינסטגרם עם הכיתוב: "אי שם בלוס אנג'לס, מנהלי הול פודס מרקט צוחקים על כולנו". התמונה זכתה לעשרות שיתופים והגיעה גם להנהלת הרשת - שהחליטה להפסיק למכור את המוצר לאחר שהבינה עד כמה מגוחך הוא.

כדי להבין מי ומה בדיוק עומד מאחורי המוצר הזה, פורטל האוכל eater.com פנו לרשת הול פודס מרקט - שתחילה הכחישו בכלל את קיומו של המוצר. לאחר ויכוח קצר, נציגת השירות עימה שוחחו העבירה אותם למחלקת המוצרים, שם גם לא התקבלה תשובה חד משמעית, "הוא מופיע על המדפים רק בימים האחרונים ורק בחנות אחת", מסר הנציג.

מים עם אספרגוס. youtube, צילום מסך
יו, אתם ממש נראים מגוחך. אמרו לכם את זה פעם?/צילום מסך, youtube

"הוליווד ריפורטר" הצליחה להביא הסבר קצת יותר מנמק. "הייתה כאן טעות לא מכוונת, איזשהו קצר בתקשורת סביב המוצר הזה", מסר נציג מטעם החברה, "זה היה אמור להיות מים עם תמצית של ירקות ו/או פטריות שאמורים לשמש כציר/מרק, שנעשה בדרך כלל בהשריית הירק במים לאורך זמן. המוצר נעשה בצורה לא נכונה ומאז הוסר מאותה חנות בה הופיע".

"הטעות" לא תתרום לנסיונותיה האחרונים של הרשת לשנות את הסטיגמה שנוצרה לה כחנות המיועדת רק לאנשים רוחניים, עשירים ומטורפי בריאות. מה גם שמחיר כל צנצנת - המכילה מים עם 3 מקלות אספרגוס - הגיע ל-6 דולרים, דבר שמחזק את הביקורות הידועות על הרשת כאחת שמוכרת מוצרים לא הכרחיים במחירים מופקעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully