וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "דרישת הפלסטינים מבישה, בטוחה שבלאטר יוריד אותה"

חברת הכנסת נכנסה לתפקידה החדש כשרת התרבות והספורט והתייחסה לפניית הפלסטינים לאופ"א במטרה להשעות את ישראל מכל פעילות: "זה האתגר מיידי העומד לנגד עינינו, אפגוש את בלאטר"

מירי רגב עם לימור לבנת. קובי אליהו
אין רגע דל. מירי רגב/קובי אליהו

מירי רגב נכנסה היום (ראשון) באופן רשמי לתפקידה החדש כשרת התרבות והספורט בטקס באולם בר לב בירושלים. השרה היוצאת לימור לבנת נפרדה מהתפקיד אחרי שש שנים והעבירה אותו לרגב, שנבחרה במקום החמישי ברשימת הליכוד לכנסת. לא לקח זמן רב עד שרגב התייחסה ליוזמה של יו"ר ההתאחדות הפלסטינית ג'יבריל רג'וב בניסיון להשעות מפעילות את הכדורגל הישראלי על רקע האפלייה של מדינת ישראל הפוגעת, כביכול, בכדורגל הפלסטיני.

"מדינת ישראל היא מדינה שוחרת ספורט", אמרה השרה. "חשוב לקדם את הספורט כבר מגיל צעיר. אני מוצאת חשיבות בלחזק ולקדם את הספורט בארץ. אני רואה בספורט גשר לאחדות ושלום האתגר המיידי העומד בפנינו היא ההחלטה של פיפ"א להשעות את ישראל. השבוע אמור להיפגש ספ בלאטר עם עופר עיני ואנוכי. אין לי ספק שבלאטר יוריד מסדר היום את הבקשה המבישה של הפלסטינים להרחיק אותנו מפיפ"א. אני מבטיחה לאפשר ספורט הגון לכלל האזרחים כל עוד קיימת נאמנות למדינה. אני אקדם גם את החקיקה בחוקי הספורט והתרבות".

עוד הוסיפה רגב: "המשימה המרכזית שלי בשלושה חודשים הקרובים זה לדאוג להעלאת התקציבים לשנים 2016 ו-2017. אני שמחה שנכנסתי לתפקידי ביום ירושלים ואני רואה חשיבות עצומה שמיקום המשרד יהיה בירושלים ולכן הנחתי את המעבר של המשרד מתל אביב לירושלים. אין לי ספק כי משרד התרבות והספורט ראוי שיתנהל מירושלים".

מירי רגב עם לימור לבנת. קובי אליהו
מירי רגב עם לימור לבנת/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • מירי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully