וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קורע לב": שוטר אסף מהכביש ילד נטוש שסבל מהתעללות

6.5.2015 / 9:51

השוטר הביא עמו ילד בן 5 לבית החולים רמב"ם הסובל מחבלות בכל חלקי גופו, לאחר שנשלח לקבץ נדבות בצמתים שבאזור ואדי ערה. "במשך 20 שנותיי כרופא, אני לא זוכר כזה מקרה של הזנחה ואומללות"

השוטר אחמד עזאם יחד עם הילד שנמצא, בי"ח רות לילדים. דוברות בי"ח רמב"ם,
השוטר אחמד עזאם עם הילד/דוברות בי"ח רמב"ם

רופאי מחלקת המיון בבית החולים "רות" לילדים ברמב"ם שבחיפה, התקשו להישאר אדישים לחולה הצעיר שהובא אמש (שלישי) למקום על ידי שוטר שנתקל בו נטוש לבדו. לדבריהם, ילד פלסטיני בן חמש בלבד, שהיה ככל הנראה קורבן להתעללות, הגיע כשהוא מכוסה חבלות ושריטות בכל חלקי גופו. השוטר שהביא אותו נתקל בילד בצמתים שבאזור כביש ואדי ערה, לשם נשלח על מנת לקבץ נדבות. עם הגעתו לבית החולים הוא עבר סדרה של בדיקות והדמיות ששללו פגיעות פנימיות, והוא אושפז להשגחה באחת ממחלקות הילדים.

ד"ר איתי שביט, מנהל מיון הילדים, אשר שב רק לפני כמה ימים מטיפול בפגים הישראלים בנפאל, אמר כי מדובר במקרה יוצא דופן. "במשך 20 שנותיי כרופא, אני לא זוכר כזה מקרה של הזנחה ואומללות", סיפר. "זה מזכיר מראות של מדינות עולם שלישי, והמראה היה פשוט קורע לב. אנחנו עוסקים בילדים כל היום. זו העבודה שלנו, אבל דבר כזה עוד לא ראינו".

לדבריו של ד"ר שביט, מול המראה שמולו, בלט במיוחד היחס, החום והדאגה של השוטר מתחנת אום אל-פחם, אחמד עזאם, שהביא את הילד למקום. "השוטר שהביא אותו לא זז ממנו", שחזר ד"ר שביט. "הוא החזיק לו את היד, ליטף והרגיע אותו ולא עזב את המיטה שלו. זה לא התפקיד שלו, ובכל זאת זה מה שהוא בחר לעשות. החמלה והדאגה שהוא הראה מחממת את הלב והיא תעודת כבוד למשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully