וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון על ניסיון האיחוד: לא חזרתי לפוליטיקה עבור הליכוד

31.1.2015 / 0:52

יו"ר כולנו התייחס להצעה שקיבל לטענתו ממפלגת השלטון לחבור לרשימה אחת, באמצעות פנייה פומבית לנתניהו: "את תפקיד שר האוצר, שאותו הצעת לי יותר מפעם אחת, אוכל למלא רק כיו"ר כולנו". הליכוד: ההצעה הגיעה דווקא מכחלון

כחלון: הלכתי בדרכו של נתניהו - אתמוך בליכוד מבחוץ. גדעון צנטנר
"תודה ביבי, אבל לא". נתניהו וכחלון/גדעון צנטנר

יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, התייחס אתמול (שישי) לדיווחים על אודות ניסיון לאיחוד רשימות בין מפלגתו לבין הליכוד. "תודה ביבי, אבל לא", כתב כחלון בעמוד הפייסבוק שלו, ושטח את הסיבות שלא לחבור אל נתניהו. "לא חזרתי לפוליטיקה כדי לחזור לליכוד. לא חזרתי כדי להיות חלק ממפלגה שהעומד בראשה קיפל את הדגל החברתי על חשבון בוחריו. שמפחד להילחם במונופולים ובקבוצות הכוח שמונעים מזוגות צעירים לקנות דירה במחיר שפוי, בזמן שהם נחנקים מעמלות הבנקים וממחירי המזון".

"תודה ביבי, אבל לא", הוסיף. "את תפקיד שר האוצר, שאותו הצעת לי יותר מפעם אחת, אוכל למלא רק כיו"ר כולנו, המפלגה החברתית היחידה בישראל, ורק לטובת אזרחי ישראל, בכל קואליציה שיבחרו".

בחירות 2015 בוואלה! חדשות:
סערת אוחנה: כדי להיות ראש ממשלה בנט יצטרך מפלגה אחרת
בתום יום סוער: אלה רשימות המפלגות שהוגשו לכנסת ה-20
סקר וואלה! חדשות: הליכוד מזנק, הבית היהודי צונח

יו"ר כולנו משה כחלון בראיון לוואלה! חדשות. ראובן קסטרו
"לא חזרתי כדי להיות חלק ממפלגה שהעומד בראשה קיפל את הדגל החברתי על חשבון בוחריו". כחלון/ראובן קסטרו

לדברי גורמים במטה של כחלון, עו"ד דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה, פנה אל קובי כחלון, אחיו של יו"ר כולנו, בהצעה לאחר בין הרשימות בשיטת הריץ'-רץ' (אחד מכל רשימה). עם זאת, בליכוד טוענים כי ההפך הוא הנכון וההצעה הגיעה דווקא מצדו של כחלון.

גורמים בליכוד טענו כי לאחר הפגישה לכאורה שקיימו שמרון ואחיו של כחלון, שמרון שוחח על כך עם נתניהו, אולם ראש הממשלה הוריד את האפשרות מסדר היום. במטה של כחלון, טוענים כי כחלון סירב והחליט להמשיך ולרוץ לבד. הליכוד מסרו בתגובה לפרסום דבר ההצעה מצדם, כי "נציגי הליכוד ובהם עו"ד שמרון שומרים על קשר שוטף עם נציגי מפלגות שונות. מפלגתו של כחלון לא קיבלה שום הצעה כזו, ההיפך הנכון".

(עדכון ראשון: 18:52)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully