וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: יאיר לפיד נוהג ב-140 קמ"ש בכביש החוף?

אזרח שנסע בכביש המהיר צילם רכב מהסוג שיש ליו"ר יש עתיד "טס" במהירות המופרזת. בפורטל החדשות 0404 שפרסם לראשונה את הסרטון נטען כי מספר הרישוי של הרכב זהה לזה של לפיד. גם תמונת תקריב תומכת בכך שאכן מדובר בשר האוצר לשעבר

צילום: באדיבות 0404, עריכה: טל רזניק

יו"ר יש עתיד עובר על החוק? יאיר לפיד נתפס אתמול (שלישי) נוהג לכאורה במהירות של כ-140 קילומטרים לשעה. בסרטון שפורסם אמש לראשונה בפורטל החדשות 0404, נראה רכב מסוג ניסאן מוראנו, כמו זה שיש לשר האוצר לשעבר, נוסע במהירות המופרזת בכביש החוף.

הרכב תועד דוהר בכביש המהיר בסביבות השעה 14:35. על פי הפרסום באתר, המספר של לוחית הרישוי של הרכב שנתפס זהה לזה של לפיד. כמו כן, בצילום תקריב על פניו של הנהג נראה כי אכן מדובר ביו"ר יש עתיד.

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
ברגע האחרון: ספירת הקולות בפריימריז בליכוד תחודש
בעקבות הביקורת על השריונים: בנט יכנס ישיבה דחופה
סקר ערוץ הכנסת: העבודה שומרת על יתרון על הליכוד, ש"ס עולה

לפיד בספיד: יו"ר יש עתיד נוסע במהירות 140 קמ"ש.
לפיד בצילום התקריב מהסרטון

את הסרטון צילם אזרח שניסה מאחורי הרכב המהיר. הוא ניסה להתקרב אליו והצליח לעקוף אותו רק לאחר שנסע ב-140 קמ"ש. "הנהג הזה פשוט עבריין תנועה", אמר האזרח ל-0404. "אין לי הסבר אחר. הוא צריך להיות דוגמא ומודל עבור כולם. אני מצפה ממשטרת ישראל שתזמן אותו לחקירה, תיקח לו את הרכב ל-30 יום וגם את רישיון הנהיגה ותעמיד אותו לדין - בדיוק כפי שהיו עושים לכל נהג אחר. אני נהגתי במכוון במהירות של 140 קמ"ש בכדי להדביק אותו והוא עוד נסע לפניי. אסור שזה יעבור בשקט. חייבים לחקור את הסיפור".

מלשכתו של יאיר לפיד נמסר: "אין תגובה".

(עדכון ראשון: 22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully