וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחוות מצוירים: משפחת סימפסון במחווה ל"שרלי הבדו"

12.1.2015 / 11:53

המשפחה המצוירת המפורסמת ביותר בעולם חלקה גם היא כבוד לנספים בפיגוע הטרור בעיתון הסאטירי. בתמונה, שסגרה את הפרק ששודר אתמול (ראשון), נראית מגי כשהא מחזיקה דגל ועליו הכיתוב "אני שרלי"

המחווה של משפחת סימפסון. טוויטר, צילום מסך
גם מגי עם שרלי/צילום מסך, טוויטר

פיגוע הטרור הרצחני במערכת העיתון הסאטירי וצעדת המיליונים שהגיעו לאחריו, עמדו לפנות בוקר (שני) במוקד טקס גלובוס הזהב 2015. בזמן שג'ורג' קלוני התייחס מעל הבמה לצורך לצעוד יחד בלי פחד בעד חופש הביטוי, היו מי שבחרו להביע את ההזדהות שלהם עם הקורבנות בדרך
סמלית הרבה יותר.

במקביל לשידור הטקס ברשת NBC, שודר ברשת פוקס הפרק ה-11 בעונה הנוכחית של "משפחת סימפסון". הפרק, שנקרא "החבר הכי טוב של בארט", נכתב לפני 24 שנים על ידי ג'אד אפאטו ובו הומר עובר תהליך של היפנוזה ומתחיל להאמין שהוא צעיר שוב. פריים הסיום של הפרק הציג את מגי התינוקת כשהיא מחזיקה בדגל ועליו הכיתוב "Je Suis Charlie" (אני שרלי). כך בחרו יוצרי הסדרה המצוירת להביע את הזדהותם עם הקולגות מהמגזין הסאטירי, שנהג לפרסם קריקטורות מצוירות.

התמונה שנבחרה היא ככל הנראה הומאז' לציור מפורסם של אז'ן דלקרואה, שנוצר לרגל חגיגות המהפכה הצרפתית וניצחון החירות. בציור נראית החירות בדמות אישה המובילה את המהפכנים אל הניצחון ואל החופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully