וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המתיחות: הנחיה להגביר את האבטחה על ישי

אחרי סערת הקלטת בש"ס, שהדלפתה יוחסה בידי גורמים במפלגה החרדית לח"כ ישי, הנחה יו"ר הכנסת לתגבר את האבטחה סביבו. אתמול נעצר בן 18.5 שהגיע לבית מגוריו של ישי בירושלים, בחשד שתכנן לפגוע בו ובמשפחתו

צילום: זוהר גואטה, עריכה: מתן חדד

יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין הודיע היום (רביעי) כי הנחה את קצין הכנסת, תת-ניצב יוסף גריף, לאחר התייעצות עמו, לתגבר את האבטחה סביב אלי ישי, חבר הכנסת שפרש מש"ס. זאת, לאור המתיחות שלאחר פרסום הקלטת בה נראה הרב המנוח עובדיה יוסף מגדף את אריה דרעי, מה שהוביל להתפטרותו של האחרון מהכנסת. אדלשטיין ביקש מגריף גם להיות בקשר הדוק ורציף עם ח"כ ישי, לאור הרגישות הקיימת בימים האחרונים. עם זאת, ההנחיה של יו"ר הכנסת מהיום לא באה עדיין לידי ביטוי באופן מעשי בשטח.

בפועל יש לישי מאבטח צמוד מאז הוגברה האבטחה סביבו אחרי הפרישה שלו מש"ס לפני כשבועיים. עוד קודם לכן הוצב מאבטח נוסף מחוץ לביתו בשכונת הר נוף שבירושלים. בנוסף, יש סיורים משטרתיים סביב ביתו אחת לכמה שעות.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
אלי ישי: "אם אומר את כל מה שיש לי – תהיה רעידת אדמה"
ביקורת ב"כולנו" על שיבוצו המסתמן של גלנט ברשימה
הרצוג ולבני: טרכטנברג המועמד מטעם הרשימה לתיק האוצר

אתמול עצרה המשטרה צעיר בן 18.5, שהגיע לבניין מגוריו של ישי, בחשד שתכנן לפגוע בחבר הכנסת ובמשפחתו. הוא נלקח לחקירה בתחנת מוריה, שם טען כי הוא בא לשם רק כדי "להתעניין", בשל הכותרות האחרונות בנוגע לקלטת. הוא שוחרר לאחר מכן בתנאים מגבילים הכוללים הרחקה מאזור מגוריו של ישי. בסביתות של ישי אמרו שהמקרה הזה מצטרף למקרה נוסף של נער חרדי שהגיע אתמול לבניין והורחק מהמקום.

אלי ישי. מערכת וואלה!
ישי באולפן וואלה!/מערכת וואלה!

ברקע התפטרותו של דרעי מהכנסת בעקבות פרסום ההקלטה, חזר היום ישי והכחיש כי הייתה לו יד בחשיפת ההקלטה. "זו קלטת שמסתובבת למעלה משנתיים. אם דרכי הייתה להוציא אותה הייתי מוציא אותה", הסביר ישי בריאיון שהעניק היום לוואלה! חדשות. "יש לי לא מעט דברים, שאם אני אומר אותם תהיה רעידת אדמה".

"אני לעולם לא אוציא קלטות. לא הוצאתי ולא אוציא. את דבריו של מרן אני לוקח איתי", הדגיש ישי בריאיון. "נעשו דברים קשים מאוד, ושתקתי. ברגע שמסלפים את האמת ומסיתים ופוגעים, זו לא דרכנו. אני לא מתכוון להתייחס לאריה דרעי, אני יוצא לדרך חדשה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריה דרעי ואלי ישי במליאת הכנסת בעת הדיון על חוק פיזור הכנסת. דוברות הכנסת,
המתיחות בין האישים נמשכת. ישי ודרעי/דוברות הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully