וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון תגובה של מרצ לנפתלי בנט: "מרצ לא צוחקת על אחים ואחיות"

17.12.2014 / 16:27

אחרי שנפתלי בנט התרוצץ בתל אביב מחופש להיפסטר כדי ללעוג למצביעי שמאל, החליטה זהבה גלאון לצלם סרטון בו היא מתרוצצת בעיר מחופשת למתנחלת. אבל אז מגיע הטוויסט

צילום מסך

הסרטון שהעלה השר נפתלי בנט אתמול, בו הוא מחופש לתל אביבי סטריאוטיפי ומתנצל בפני כולם תחת הכותרת "מפסיקים להתנצל", הצחיק גולשים רבים אך גם עורר לא מעט ביקורת. חלק מהגולשים סברו שהסרטון של בנט סטריאוטיפי ומעליב - ועכשיו מתברר שגם מפלגת מרצ חשבה ככה, והיא החליטה להפגין את תחושותיה כלפי הסרטון שלו בסרטון משלה.

בסרטון שהעלה העמוד של מרצ לפייסבוק (ראו בתחילת הכתבה) מופיעה ראשת תנועת מרצ זהבה גלאון, כשהיא מחופשת לאישה דתייה, כנראה מתנחלת, ונראית כאילו היא עומדת להחזיר לבנט באותו מטבע - ולגלם סטריאוטיפ של הממצביעים שלו כפי שהוא עשה למצביעים שלה. אלא שברגע האחרון מופיעה שקופית עם הכיתוב: "נראה לכם? מרצ לא צוחקת על אחים ואחיות, מרצ עובדת בשביל כולם". אאוץ'.

הטענה של מרצ, לפיה הם לא ילעגו לימנים כמו שבנט עשה, היא קצת מוזרה אם זוכרים את סרטון הרשת שיצרה תנועת "שלום עכשיו" רק לפני חצי שנה, בהשתתפות חברת הכנסת מיכל רוזין ממרצ, ובו הם מחקים ימנים ומתנחלים ולועגים להם בשיר ששמו "איזה כיף להיות ימני". גם הגולשים זכרו את הסרטון והם צירפו אותו בתגובות לסרטון הנוכחי של גלאון. הממיסט ה' רועי קהת אף הגדיל ועשה מם תזכורת:

גולשים אחרים פשוט הגיבו ב"נפתלי עשה את זה יותר מצחיק".

גלאון היא לא הראשונה שעשתה תגובה אינטרנטית לסרטון של בנט - כבר אתמול גולשים רבים הכינו ממים ובדיחות בנושא, בעיקר כאלה שמשוות את בנט המחופש לאבו טיר, אבל לא רק. הנה מקבץ התייחסויות ברשת למערכון:

וסרטון פארודי אחד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully