וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון לנתניהו במרכז הליכוד: הפריימריז יוקדמו

11.12.2014 / 0:33

הצעת ראש הממשלה לקיים את הבחירות המקדימות ב-31 בדצמבר ולא ב-6 בינואר ולתת לו לשריין את מקומות 11 ו-24 ברשימה, אושרה ברוב של 65%. מדובר באכזבה לגדעון סער, ולא ברור אם יחליט להתמודד מול נתניהו

חברי הכנסת במליאת הכנסת בדיון על תיקון חוק למניעת הסתננות, דצמבר 2014. נועם מושקוביץ
ניצחון גדול לראש הממשלה בנימין נתניהו/נועם מושקוביץ

מרכז הליכוד החליט אמש (רביעי) לאמץ את הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלפיה, בין היתר, יוקדמו הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ל-31 בדצמבר. ההצעה אושרה ברוב של 65% לעומת 35% מתנגדים, שהם 1,567 חברי ליכוד שהצביעו בעד ו-835 שהצביעו נגד. 11 נמנעו מלהצביע. ההצעה כוללת גם שריונים ליו"ר המפלגה במקומות 11 ו-24 ברשימה, הקדמת ייצוג המחוזות למקום ה-16 והבטחת ייצוג של ארבע נשים עד המקום ה-34. מדובר בהחלטה מאכזבת עבור השר לשעבר גדעון סער, שהוזכר כמי שעשוי להתמודד מול נתניהו, שהביע היום את התנגדותו למהלך זה.

יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון אמר עם קבלת התוצאות כי: "תנועת הליכוד אמרה את דברה באופן הדמוקרטי ביותר. אני גאה בדמוקרטיה בליכוד התנועה הגדולה ביותר במדינת ישראל". עוד הוסיף דנון כי הוא קורא לכל המועמדים לקיים מערכת בחירות פנימית "שמכבדת את תנועת הליכוד וחבריה. עם סיום הבחירות הפנימיות נעמוד כולנו אל מול השמאל ובני הברית החדשים לבני- הרצוג".

עוד בוואלה! חדשות
פרשנות: ההימור המסוכן של הרצוג, דיל החלומות של לבני
נחשף שם מפלגתו החדשה של משה כחלון: "כולנו"
בשמאל בירכו: "תם עידן נתניהו"; בימין תקפו: "זה לא יעבוד"

סער לוקח פסק זמן מהפוליטיקה: "רוצה לחיות חיים אחרים". אבי כהן
לא ברור אם גדעון סער יחליט להתמודד מול נתניהו אחרי אישור ההחלטה/אבי כהן

בצאתו מאתר ההצבעה בתל אביב אתמול בבוקר אמר סער כי "שינוי כללי משחק במהלך ההתמודדות זה דבר לא הגון. תאריך הפריימריז נקבע ל-6 בינואר ואין שום סיבה לשנות אותו". מהתבטאותו זו של סער - הראשונה בנושא - ניתן ללמוד כי שינוי תאריך הבחירות ישפיע על החלטתו אם להתמודד בפריימריז או אם לאו.

קיום הבחירות המקדימות בתאריך שרוצה נתניהו אמור להקשות על סער להצטרף למרוץ. בימים אלה שוקל סער להתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד, אולם טרם קיבל החלטה סופית בנדון, והקדמת הבחירות תיאלץ אותו לקבל החלטה בתוך ימים ספורים. בימים האחרונים כבר החלו תומכיו לאסוף מפעילי המפלגה חתימות כדי לאפשר לו רשמית להתמודד.

(עדכון ראשון: 23:33)

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully