וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי: "נתמוך בלבני או הרצוג אם יובילו את הגוש"

6.12.2014 / 12:00

שר המדע המתפטר הבהיר כי יש עתיד תתמוך בכל מועמד, אך אמר כי לפיד הוא האיש הראוי לעמוד בראש גוש מרכז-שמאל. על הירידה בסקרים: "גם כשיצאנו לדרך ניבאו לנו 9-10 מנדטים, והבאנו 19"

יעקב פרי במהלך אירוע "שבתרבות" בבאר שבע, 06 בנובמבר 2014. דוברות עיריית באר שבע, מערכת וואלה! NEWS
יעקב פרי בראיון לעיתונאי רועי כ"ץ באירוע "שבתרבות" בבאר שבע, הבוקר/מערכת וואלה! NEWS, דוברות עיריית באר שבע

"החלפת נתניהו - צו לאומי": שר המדע המתפטר, יעקב פרי, אמר הבוקר (שבת) כי מפלגתו, יש עתיד, תתמוך במועמד שיוביל את גוש המרכז-שמאל להחלפת השלטון בבחירות 2015 – גם אם יהיה מדובר ביו"ר העבודה יצחק הרצוג או ביו"ר התנועה ציפי לבני. "אם אחד מהם יעמוד בראש הגוש - בהחלט נלך איתו, ואני אהיה מראשי תומכיו והביצועיסטים בהתוויית הגוש הזה", אמר פרי באירוע "שבתרבות" בבאר שבע.

פרי אמנם ציין כי ראש מפלגתו, שר האוצר היוצא יאיר לפיד, ראוי לכהן כראש ממשלה - אך הדגיש: "פחות חשוב מי יעמוד בראש הגוש, מה שחשוב הוא שיהיו לו מספיק מנדטים להחליף את השלטון". באשר לאפשרות שמפלגתו תשב בקואליציה עם המפלגות החרדיות, אמר: "אף פעם לא נהגנו בחרמות. אנחנו חושבים שצריך להחליף את נתניהו, זה צו לאומי כמעט".

בחירות 2015 - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
הרצוג: "אהיה ראש הממשלה"; לבני: "בכיף, רק לא נתניהו"
יד אחת נגד נתניהו: התקדמות במגעים בגוש המרכז-שמאל
כחלון: "אני ליכודניק אמיתי שיודע לוותר על שטחים"
תתרגלו במהירות ליום שאחרי נתניהו / דעה

"נתניהו מנע העברת מיליארדים לטובת אזרחי ישראל"

"ההחלטה של נתניהו ללכת לבחירות היא חסרת אחריות. גמלה בו ההחלטה, והוא קטע מעבר של עשרות מיליארדים שאמורים היו ללכת לרווחה, למעבר צה"ל לנגב, לבריאות ולקשישים. הוא קטע זאת בבת אחת ושם קץ להרבה רפורמות שהיו מועילות לאזרחי ישראל". פרי סרב לומר אם גם לו הוצע על ידי הליכוד לפרוש מיש עתיד, אך תקף: "מדובר בתרגיל פוליטי זול וישן של הליכוד".

פרי התייחס לירידה של יש עתיד בסקרים, ואמר כי "גם כשיצאנו לדרך ניבאו לנו 9-10 מנדטים במקרה הטוב, ובסוף הבאנו 19. אני מציע לא להתרגש או להתרכז בסקרים, הם תוצאת מצב הרוח הציבורי שמשתנה מדי יום". "אפשר להיות אופטימי גם הפעם, כשהרוח שנושבת מדגישה שהגיע הקץ למנהיגותו של בנימין נתניהו", אמר פרי, שהעריך כי מפלגתו תזכה ב-13-15 מנדטים בבחירות הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully