וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: "אהיה ראש הממשלה"; לבני: "בכיף, רק לא נתניהו"

6.12.2014 / 9:50

יו"ר העבודה, שרוקם איחוד בגוש השמאל-מרכז, הבהיר כי כל המפלגות "מליברמן עד מרצ" באות בחשבון להקמת קואליציה שתפיל את שלטון נתניהו. "אני פועל באופן זהיר ומפוכח למען המטרה"

רויטרס

בדרך לאיחוד כוחות שישנה את המפה הפוליטית: יו"ר מפלגת העבודה יצחק הרצוג, ויו"ר התנועה ציפי לבני, הציגו הלילה (שבת) חזית משותפת לקראת שיתוף פעולה מסתמן בבחירות לכנסת ה-20. "אני אהיה ראש הממשלה הבא, ואני קורא לציפי לבני והתנועה להצטרף אליי", אמר הרצוג בערב הפתיחה של "פורום סבן" במלון ווילארד בוושינגטון. "בכיף, העיקר שיהיה ראש ממשלה אחר", השיבה בחיוך לבני, שישבה לצד הרצוג.

"אמרתי לאשתי שבסוף השבוע אני הולך להשקיע בציפי לבני", התלוצץ הרצוג, שאמר כי כל המפלגות "מליברמן ועד מרצ" באות בחשבון להקמת קואליציה.

בחירות 2015 - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
יד אחת נגד נתניהו: התקדמות במגעים בגוש המרכז-שמאל
כחלון: "אני ליכודניק אמיתי שיודע לוותר על שטחים"
ח"כ שקד: "לא פוסלת את האפשרות שבנט יהיה ראש ממשלה"
תתרגלו במהירות ליום שאחרי נתניהו / דעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מליברמן עד מרצ - כולם באים בחשבון". הרצוג בפורום סבן, הלילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מהיום הראשון, כשנבחרתי ליו"ר מפלגת העבודה, אמרתי שאנסה להקים גוש מרכזי שיהווה אלטרנטיבה לנתניהו - ואני פועל למען המטרה הזו בצורה זהירה ומפוכחת", המשיך הרצוג, שרמז כי יצורפו דמויות בעלות רקע ביטחוני, שאת זהותן לא פירט. לדבריו, "כרגע לא מתנהל בינינו משא ומתן, באנו לשמוע ולהשמיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

קלינטון: "שיתוף הפעולה טוב, זה לא אומר שתמיד נסכים"

הילרי קלינטון, לשעבר שרת החוץ בממשל אובמה ומי שבכוונתה להחליפו בתפקיד, הייתה הראשונה לנאום בערב החגיגי ואף האזינה לדבריו של הרצוג, שהסביר כי קיים משבר אמון בין ראש הממשלה בנימין נתניהו והנשיא אובמה.

"הממשל האמריקני ימשיך לסייע לישראל, בלי קשר לזהות העומד בשלטון", הבהירה קלינטון בכינוס, שנערך השנה תחת הכותרת "ימים סוערים: ארצות הברית וישראל במזרח התיכון הגועש". "שיתוף הפעולה בינינו בשנים האחרונות היה יוצא מן הכלל, למרות הכותרות. זה לא אומר שאנחנו צריכים להסכים על הכול", הבהירה.

חיים סבן והילרי קלינטון בכנס של פורום סבן בוושינגטון, 06 בנובמבר 2014. Peter Halmagyi, מערכת וואלה! NEWS
"נעמוד לצד ישראל ללא קשר לזהות העומד בראשה". קלינטון לצד סבן/מערכת וואלה! NEWS, Peter Halmagyi

לדבריה, בהיעדר משא ומתן מדיני בין ישראל לרשות הפלסטינית, מחזקים הצדדים בעקיפין את ארגוני הטרור באזור. "הגברת המתח הקיים באזור, בישראל ובשטחי הרשות, לצד פעילות חמאס ברצועת עזה, יוצרות ריק שאליו עלולים להיכנס שחקנים איומים ונוראים שאינם טובים - לא לישראל, ולא לפלסטינים. המאמץ האמריקני שנעשה באזור הוא לטובת שני הצדדים", אמרה.

בימים הקרובים צפויים לנאום בכנס גם נתניהו, לבני, השר נפתלי בנט, ראש אמ"ן לשעבר עמוס ידלין, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר מייקל אורן והכלכלן פרופסור מנואל טרכטנברג. שר החוץ אביגדור ליברמן נעדר השנה מהכנס בשל מות אמו, אסתר.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

חיים סבן, הילרי קלינטון, יצחק הרצוג וציפי לבני בכנס של פורום סבן בוושינגטון, 06 בנובמבר 2014. Peter Halmagyi, מערכת וואלה! NEWS
ערב פתיחה חגיגי. הרצוג, סבן, קלינטון ולבני/מערכת וואלה! NEWS, Peter Halmagyi

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully