וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה עצרה צעירה שהצטלמה עושה צרכיה על דגל ישראל

2.11.2014 / 17:11

נטלי כהן וקסברג נעצרה בחשד לפגיעה בסמלי שלטון ודת לאחר שהעלתה לרשת סרטון של 20 שניות ובו היא עושה צרכיה על הדגל כשברקע נשמעת "התקווה". המשטרה: "מעשה בוטה שפוגע ברגשות הציבור". התיעוד קשה לצפייה

עריכה: ניב פוקס, יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

נטלי כהן וקסברג, תושבת תל אביב המגדירה עצמה אמנית פוליטית רדיקלית, נעצרה היום (ראשון) לאחר שעוררה סערה ברשת. כהן וקסברג העלתה בסוף השבוע לרשת סרטון של 20 שניות ובו היא עושה את צרכיה על דגל ישראל, כשברקע נשמעת "התקווה". מפקד משטרת מחוז תל אביב, ניצב בנצי סאו, הורה למפלג ההונאות של המחוז לאתר את הצעירה ולהביאה לחקירה בגין עבירות של פגיעה בסמלי שלטון ודת.

במסגרת הסרטון המלא שנקרא "קקי במקום דם" ונוצר בידי כהן וקסברג ויסמין וגנר, נראית נטלי במשך שלוש דקות עושה את צרכיה על דגלי מדינות רבות, בהן גם דגל הרשות הפלסטינית ודגלי קנדה, ספרד, שבדיה, לבנון, שוויץ ועוד. "מצאתם את המדינה שלכם? שלחו לנו סרטון! לא מצאתם? שלחו לנו סרטון בכל מקרה!", נכתב בתחתית הסרטון.

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
תלמיד תבע את משרד החינוך – וזכה ב-350 אלף שקל
דיווח: צפון קוריאה פיתחה צוללת לשיגור טילים בליסטים
הממשלה אישרה גרסת פשרה של "חוק הגיור"

השחקנית נטלי כהן וקסברג עושה את צרכיה על דגל ישראל, נוסמבר 2014. יוטיוב, צילום מסך
כהן וקסברג בסרטון שבגינו נעצרה/צילום מסך, יוטיוב

דוברת מחוז תל אביב, סגן ניצב הילה חמו, התייחסה למעשיה של כהן וקסברג ואמרה כי מדובר ב"מעשה בוטה וחמור תוך פגיעה וזלזול בסמלי המדינה וברגשות הציבור. משטרת ישראל מכבדת את חופש הביטוי אך הוא אינו ערך מוחלט ואל לו להתנגש בערכים אחרים".

אין זו הפעם הראשונה שכהן וקסברג מעוררת תגובות נזעמות במרחב הווירטואלי. בחודש אפריל, ימים ספורים לאחר יום הזיכרון לשואה ולגבורה, נעמדה ברחבת הכניסה למוזיאון "יד ושם" והציגה מונולוג בשמה של ה"שואה", על מנת להציג את ניצו?ל השואה לצרכי מדינת ישראל.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מיצג של נטלי כהן וקסברג יד ושם. יוטיוב, צילום מסך
"אני השואה, ואני הדבר הכי טוב שקרה לכם". כהן וקסברג במיצג ביד ושם/צילום מסך, יוטיוב

"שלום! אני ה... שואה!" צעקה השחקנית, לבושה בלבוש פרובוקטיבי וכתר נסיכה, "ואני הדבר הכי טוב שקרה לכם!", צרחה על העוברים ושבים. "בזכותי יש לכם פצצה גרעינית בלי שיגידו לכם כלום! [...] התרגלתי להיות השרמוטה שלכם, אבל גם שרמוטות בצה"ל לא עובדות בחינם! אני מחרבנת עליכם!". הסרטון הפרובוקטיבי עורר גם הוא סערה ברשת, במסגרתה הגיב גם פעיל הימין יואב אליאסי ("הצל"), שכתב בעמוד הפייסבוק שלו בתגובה: "בא לי להגיד שצריך לסקול אותה באבנים או להוציא אותה להורג בכיכר העיר אבל לא אגיד את זה, מה שכן אגיד זה לשלול לה את האזרחות במידי".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully