וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש: "המשחק באילת מיוחד עבורי. אנו בטוחים בעצמנו"

12.10.2014 / 17:48

מאמן הפועל ת"א פותח את העונה מול האקסית (ב', 19:40, ספ' 5). חולון מארחת את גלבוע/גליל, קצורין והרצליה בראשל"צ

עודד קטש מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יוצא לדרך באדום. קטש/קובי אליהו

מחזור הפתיחה של ליגת הכדורסל יינעל ביום שני עם שלושה משחקים, כשבמרכזי ביניהם יתארחו הפועל תל אביב ומאמנה החדש עודד קטש אצל האקסית של הקואץ' הפועל אילת, שתקווה להעניק לדן שמיר ניצחון בבכורה שלו על הקווים באולם בגין. הפועל חולון תפתח את העונה באולם הפחים במשחק נגד הקבוצה הצעירה של הפועל גלבוע/גליל, בהדרכת ברק פלג, לו משחק ראשון כמאמן ראשי. מכבי ראשון לציון ומאמנה החדש שרון דרוקר יפגשו את בני הרצליה של מולי קצורין.

הפועל אילת – הפועל תל אביב (שני, 19:40, ספורט 5)

מחזור הפתיחה סיפק לנו עימות מרתק כשעודד קטש, מאמנה החדש של הפועל תל אביב, יפגוש את האקסית שלו הפועל אילת, ומאמנה החדש דן שמיר. בעונה שעברה הפועל אילת סיפקה כדורסל אטרקטיבי והגיעה לראשונה בתולדותיה לגמר גביע המדינה, בו הפסידה למכבי תל אביב. בפלייאוף נעצרה הקבוצה בחצי הגמר, והודחה על ידי מכבי תל אביב אחרי הפסד 3:1 בסדרה. העונה אילת תקווה לנצל את הצוות הישראלי האיכותי שלה בראשות אפיק ניסים ואלישי כדיר, ולעשות צעד נוסף קדימה.

האדומים שמרו על שלד השחקנים הישראלי המוביל שלהם עם הקפטן מתן נאור, רביב לימונד ויהונתן שולדרבראנד, אולם כל הזרים מהעונה שעברה הוחלפו. הקו הקדמי קיבל חיזוק בדמות יינסי גייטס שהגיע מאילת, וג'רון מיימון שהגיע ממכללת טנסי. אל הקו האחורי הגיעו דוראנד סקוט מאורבדריו הספרדית, ויחד איתו הגיע ריון בראון, ששיתף עימו פעולה במכללת מיאמי. בנוסף לזרים הקבוצה חיזקה את הסגל הישראלי שלה עם הגעתם של יחזקאל סקוורר, ווילי וורקמן, ותמיר בלאט, שמצטרפים לצעירים המבטיחים יונתן מור, גולן גוט, ורום גפן.

מאמן הקבוצה, עודד קטש, שחגג יום הולדת 40 בסוף השבוע: "באופן אישי עבורי מדובר במשחק מיוחד. אני חוזר למקום שנהניתי בו מאוד ויש לי ממנו המון זיכרונות יפים. כקבוצה, חשוב לנו מאוד לפתוח עם ניצחון בגלל הגרלת המשחקים הקשה שקיבלנו בפתיחה. אנחנו מגיעים מוכנים ובטוחים בעצמנו. עשינו הרבה משחקי אימון ונראינו טוב יותר ממשחק למשחק, ואני מקווה שהמגמה הזו תמשך גם בליגה".

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד מול הפועל אילת אפיק ניסים. ברני ארדוב
התרגשות של התחלה. לימונד מול ניסים/ברני ארדוב

הפועל חולון – הפועל גלבוע/גליל (שני, 19:30, ספורט 5)

האולם החדש בחולון עדיין לא הושלם וגם את העונה הזאת יפתחו הצהובים-סגולים באולם הפחים. חולון מינתה בקיץ את אלעד חסין למאמנה, החזירה את שון דניאל לשורותיה, צירפה את כרמל בוכמן, ויחד עם גוני יזרעאלי והזרים ג'ורדן טיילור, לורנס באוורס, טוני קרוקר ו-וויל קולמן היא תקווה לספק לאוהדיה החמים סיבה לגאווה. לרשות המאמן אלעד חסין עומד סגל מלא, ולפני המשחק ייערך טקס מרגש לזכרו של סמ"ר גל בסון ז"ל ,שחקן קבוצת הנוער של המועדון, שנפל במבצע צוק איתן בעזה. הטקס יתקיים בנוכחות בני משפחתו של גל ,חבריו וראש העיר חולון מוטי ששון. במהלך הטקס תיקרא קבוצת הנוער לאומית של המועדון על שמו של גל, הפועל גל חולון. הנהלת הקבוצה פנתה לקהל האוהדים להקדים ולהגיע לאולם, ולכבד את הטקס.

היריבה, גלבוע/גליל, מציגה העונה את הסגל הישראלי שהכי קרוב לקבוצת קולג', כשבשורותיה הצעירים נמרוד טישמן, רפי מנקו, עודד ברנדווין ואיתי שגב. על הקווים יעמוד ברק פלג, לו זו עונה ראשונה כמאמן ראשי. "מרגש להתחיל עונה, מבחינתי זה שונה מאוד", אמר ברק פלג לקראת ההתמודדות. "נהניתי מאוד מההכנה. יש פה אחריות, אתגר, ומצד שני אפשרות להשפיע בעמדה הזאת על שחקנים ורוח של מועדון. יש פה גם סוג של ניסוי וטעייה. אני אוהב מאוד את הסקרנות, את הלא נודע, ולהגיב דברים". על מטרות המועדון העונה אמר פלג: "אנחנו רוצים להחזיר את הרוח של הגליל, שהקבוצה תהיה גם חממה לשחקנים להתפתח מעבר לרצון להגיע להישגים ספורטיביים, הכרזנו על השנה כעל שנה של חזרה למקורות. לקהל יהיה קל להתחבר לקבוצה, ואנחנו רוצים להגדיל את הכמות שלו, מה שקצת איבדנו בשנים האחרונות".

אוהדי הפועל חולון. מגד גוזני
מקווים שחסין וחשקניו ייתנו להם סיבה לגאווה. אוהדי הפועל חולון/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה (שני, 19:35, ספורט 5)

הכתומים פותחים את העונה עם מאמן חדש על הקווים, שרון דרוקר, ואחרי שבעה משחקי הכנה בהן רשמו מאזן של 4:3, הם רוצים לשמח את האוהדים בפרמיירה הביתית. שון דאוסן, שהחלים מניתוח קל, צפוי להתלבש למשחק. "כולנו מתרגשים לפתוח את העונה, בטח כשמדובר במשחק בית", אמר ניצן חנוכי, שחזר לכתום אחרי עונה אחת בלבד בהפועל אילת וייפתח את עונתו הרביעית במדי מכבי ראשל"צ. "אני מקווה לראות את בית מכבי מלא ושהקהל יגיע לתמוך בנו ולתת לנו אנרגיות. יש לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה ואני מקווה שנפתח את העונה בניצחון". לכתומים צפויים שלושה משחקי בית בארבעת המחזורים הראשונים, ושחקניו של דרוקר ינסו לנצל את הרצף הביתי כדי לפתוח את העונה בתנופה.

מנגד ניצבת בני הרצליה, שמקווה לצאת לדרך חדשה אחרי העונה שעברה, בה נאבקה בתחתית. הקבוצה מהשרון מציגה את הזרים ג'וש סלבי, דווין איבנקס, מאגנום רול וג'ספר ג'ונסון, ויחד עם הישראלים בראשות יובל נעימי ועוז בלייזר היא תקווה להציג כדורסל אטרקטיבי. "פתיחת עונה זה דבר מרגש, אתה עובד בטרום-עונה, מתכנן ומתאמץ, והנה זה מגיע", אמר מאמן הקבוצה מולי קצורין. "יש התרגשות. אנחנו חסרים את אבירם זליקוביץ' שנפצע בטורניר הכנה באיטליה, וזה פוגע בנו בגלל החוק הרוסי, אבל נתמודד. יש לנו ציפיות, אנחנו מאמינים, עשינו חריש עמוק, חייבים להגיב למה שהיה בעונה שעברה, עשינו את הדברים הנדרשים. בינינו קבוצה עם הרבה כישרון, שאם היא תתחבר טוב היא תעשה עונה טובה".

שחקן מכבי ראשון לציון ניצן חנוכי. מגד גוזני
חוזר לעיר היין ומקווה לקבל אנרגיות מהקהל. חנוכי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully