וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפטופ, אני מאוהב בך!

1.9.2014 / 9:53

עזבו אתכם מבני אדם. יותר ויותר נשים וגברים בוחרים לנהל מערכות יחסים עם חפצים- מהאישה שהתחתנה עם מגדל אייפל ועד זאת שנשואה לרכבת הרים

רווקים מתוסכלים, אתם לא לבד. לא מעט נשים וגברים ויתרו על מערכות יחסים אנושיות ועברו לנהל מערכות יחסים בריאות וארוכות טווח עם חפצים דוממים (כי הם לא יגידו לכם מה לעשות!).
לא מדובר במחלת נפש. מחקרים שבוצעו בנושא הוכיחו שמדובר בנטייה מינית אמנם קצת מוזרה אך מקובלת. עד 2009 מערכות יחסים עם חפצים דוממים קיבלו ביטוי שלילי מצד מומחים מתחום הרפואה, אך עם פרסום מחקרה של ד"ר אמי מארש והקמת הארגון לאהבת חפצים OS (Objectum Sexuality, בתרגום חופשי "מיניות החפץ"), קשרים מסוג זה קיבלו לגיטימציה רפואית והמודעות להם גדלה.

האהבה לחפצים מתבטאת ברגשות עמוקים ובתשוקה עזה כלפי חפץ דומם, לו מעניק האדם מגדר (גבר או אישה) ונפש בעלת רגשות. אנשי ה-OS נמשכים לפריטים או למבנים מסוימים לפי צורתם, ממש כמו משיכה לגוף הנשי או הגברי, ומרגישים מחויבים אליהם. בניגוד לפטישיזם (הנטייה לייחס תכונות מדומות לעצמים), עבור אנשי ה-OS החפצים נתפסים כשותפים לחיים ולא כאמצעי לשיפור מערכות יחסים אנושיות.

לפניכם חמישה מקרי OS שקיבלו חשיפה תקשורתית רחבה. אולי אחרי שתשמעו עליהם תשקלו בעצמכם לעבור צד.

רוצים אהבה אמיתית? בואו למצוא אותה

מגדל אייפל, התנשא לי?
אחד המקרים היותר ידועים בקהילת ה-OS הוא נישואיה של אריקה לברי למגדל אייפל הסקסי מפריז. כיום קוראים לה אריקה אייפל, מאחר שהיא קיבלה את שם משפחתו של בעלה לאחר הנישואים. אריקה היא ממייסדי ארגון OS ומשמשת כדוברת הקהילה. לאריקה היו מערכות יחסים קצרות ולא מוצלחות עם בני אדם. באיזשהו שלב היא הייתה חייבת להיות כנה עם עצמה ולהודות שהיא בכלל בקטע של חפצים. את אייפל היא פגשה לראשונה בשנת 2004, אז המתוקי הזה עשה לה עיניים. היא נישאה לו ב-2007 ומאז נאלצת להתמודד עם חסרונותיו: המרחק ממקום מגוריה והעובדה שהיא נאלצת לחלוק אותו עם שאר העולם. לאריקה הייתה גם מערכת יחסים ארוכה עם חומת ברלין, אבל ידוע שאייפל הוא לא בחור קנאי.

אילוסטרציה. ShutterStock
תכלס מגדל סקסי. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

דבר לקיר
אם כבר דיברתי על מערכת היחסים של אריקה עם חומת ברלין, הידעתם שהחומה נמצאת בתהליכי גירושים מתמשכים מאז נפילתה? הכירו את איז'ה ריטה-איקלוף-ברלינר-מואר, או בקצרה- גברת חומת ברלין. זאתי נישאה לחומה עוד ב-1979. כשהחומה נפלה, עשור לאחר מכן, גברת חומת ברלין לקחה את זה מאוד קשה. מאז היא מסרבת לחזור למקום ומוצאת נחמה במודלים שמתארים את ימי התהילה של החומה. גברת חומה נאלצה להשאיר את בעלה מאחור וכיום היא מנהלת מערכת יחסים עם גדר מגינה סמוכה למקום מגוריה. היא מודה שהיא משתפשפת בגדר על מנת לחוות גירוי מיני. "אני מוצאת בדברים ארוכים, דקים ובעלי קווים אופקיים משהו מאוד סקסי", היא מספרת, "החומה הגדולה של סין מאוד אטרקטיבית אבל היא עבה מדי בשבילי". יש בנות שיגידו אחרת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אילוסטרציה. ShutterStock
בניגוד לגבר, החומה הזאת תמיד תקשיב לך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

היא אוהבת רק רדיו חזק
הכירו את אמה, שם בדוי שלנערה בריטית שאומנם לא מתביישת בנטיותיה אך מסרבת נכון לעכשיו להתפרסם ברבים. אמה נשואה לרדיו, לו היא נתנה את השם ג'ק. היא מתארת את ג'ק כ"מוצק, אמין ויפה תואר". כשהוא מתקלקל, היא מתקנת אותו, וכשהיא חרמנית היא שוכבת איתו. לפחות פעמיים ביום, היא מספרת. למרות אהבתה לג'ק, מודה אמה שהיא מאוד בודדה. "הייתי שמחה להכיר חברים חדשים אבל זה קשה. אני חוששת שאנשים יתרחקו ממני כשיגלו מי בעלי".

אילוסטרציה. ShutterStock
אוי רדיו, אני כל כך חרמנית עליך. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

אהבה מסחררת
רכבות הרים זה משהו שכולם, בשלב כזה או אחר בחיים שלהם, אוהבים. אמי וולף וובר, בת ה-35 מפנסילבניה נשואה לרכבת הרים, בה התאהבה כבר בגיל 13. מהחשש שלא יקבלו אותה, היא סירבה לספר להוריה על משיכתה לרכבת הססגונית. כשגדלה היא הבינה שאין לה במה להתבייש. אמי עלתה על רכבת ההרים יותר מ-3 אלף פעמים לפני חתונתם. בחדרה תלויות תמונות של הרכבת ובכיסיה תמיד תמצאו ברגים לא נחוצים שלה, כך שהיא תמיד מרגישה קרובה אליה., תתפלאו, אבל אמי לא מקנאה באנשים אחרים שרוכבים על בעלה. למה נשים אחרות לא יכולות להיות כמוה?

אילוסטרציה. ShutterStock
אין לה בעיה שירכבו על בעלה. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

Apple- יופי עוצר נשימה
ולסיום, אהבה שאני יכול להזדהות איתה. ביל רבקה, סטודנט לפסיכולוגיה בן 35, מנהל מערכת יחסים צמודה עם ה-iBook שלו. הוא כמובן התחתן עם הלפטופ, ולמרות תחושת המחויבות שיש לו אליו, הוא מודה שבזמן שחבריו צופים בפורנו "נורמלי" ברשת, הוא נכנס ל-eBay ומתחרמן ממחשבים אחרים. "אני אוהב לפלרטט עם מחשבים", הוא מספר, "יש בי תשוקה בלתי מוסברת אליהם". כמו כל אנשי ה-OS, גם ביל העניק לחפץ שלו מגדר. "הלפטופ שלי הוא גבר וגם אני גבר. אני חי כהומוסקסואל אוהב חפצים".

האהבה מחכה לכם ממש כאן

אילוסטרציה. ShutterStock
יש בו תשוקה בלתי מוסברת למחשבים. צילום: אילוסטרציה/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully