וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש שנים אחרי שמת - מייקל ג'קסון מוציא אלבום חדש

1.4.2014 / 13:02

מלך הפופ ממשיך להשפיע על סצנת המוזיקה גם מהקבר וארבע שנים לאחר מותו הוא "מוציא" אלבום חדש. גימיק מיותר או הברקה מוזיקלית? מתוך המהדורה

מערכת וואלה!

עוד במהדורה:

כך סינדל ראש הממשלה את הימין עם העסקה לשחרור פולארד. המרגל היהודי-אמריקאי עשוי לחגוג את חג הפסח בארץ, אך תג המחיר של חירותו הוא שחרורם של 400 אסירים פלסטינים, בנוסף לאלו שישוחררו במסגרת הפעימה הרביעית. העסקה יוצרת דילמה לא פשוטה לבנט ולימין, ששומרים בינתיים על שתיקה וממתינים לתגובת הצד הפלסטיני. כיצד ההתפתחויות האחרונות מקדמות את המו"מ? וגם: אודי הירש, המשנה לעורך וואלה!, חושב שהגיע הזמן שגם השמאל יבין שהמו"מ הוא בדיחה.

האם אהוד אולמרט יהיה ראש המדינה המערבי הראשון שייכנס לכלא? ראש הממשלה לשעבר הורשע אתמול בקבלת שוחד בפרשת הולילנד והצטרף למועדון המפוקפק של מנהיגים מערביים שנשפטו או הורשעו על סעיפי שחיתות, אך טרם הובלו אל מאחורי הסורגים. מסילביו ברלוסקוני דרך ז'אק שיראק ועד ניקסון, אילו ראשי מדינה משתייכים למועדון המורשעים?

כאן גרים בכיף: בבניין משרדים תל אביבי תמים למראה ישבו יחדיו מעורבים בפרשיות השחיתות הגדולות של המדינה. מי היה הלקוח הקבוע בבית הקפה בכניסה, מי שכר את הקומה השנייה ומי החזיק משרד בקומה האחרונה והפך לפושע נמלט? דירה להשכיר, גרסת השחיתות.

התחזית: הלילה מעונן חלקית עם סיכוי לגשם מקומי קל. מחר ירידה בטמפרטורות וייתכן גשם מקומי קל עד שעות הצהריים.

צפו במהדורה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully