וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס עוז על שולמית אלוני: "החזון ההומני שלה ינצח"

עפר סקר

24.1.2014 / 17:26

הסופר הוותיק שהיה שותף לדרכה הפוליטית של שולמית אלוני, שהלכה היום לעולמה, אמר לוואלה! תרבות כי "ראיתי בה דמות מופת של אדם אמיץ, נבון ובעל חזון"

בין המגיבים על דבר פטירתה של אשת הציבור שולמית אלוני, שהלכה היום (שישי) לעולמה בגיל 85, היה גם הסופר עמוס עוז, שנודע לאורך השנים כשותף לדרכה הפוליטית. "אני הכרתי את שולמית אלוני יותר מ-40 שנה, וראיתי בה דמות מופת של אדם אמיץ, נבון ובעל חזון, שבמעשיה, בדבריה ובמנהיגותה הוכיחה שאין שום סתירה בין אהבת ישראל לבין ערכים הומניים אוניברסליים", אמר לוואלה! תרבות.

"יותר ויותר אנשים בישראל של היום מנסים לשכנע אותנו שיש סתירה כזאת", המשיך עוז, "אבל אני מאמין שבטווח הארוך החזון של שולמית אלוני, שממזג בתוכו אהבה עמוקה לתרבות ישראל, למורשת ישראל ולמדינת ישראל, עם אמונה לוהטת בשיוויון ובצדק לכל בני האדם, ינצח".

עוז, שהיה מזוהה לאורך שנים עם מפלגת העבודה, הסיר את תמיכתו בה במהלך שנות ה-90 ועבר להביע תמיכה פומבית במפלגת מרצ, אותה הנהיגה אלוני, עימה ניהל קשרים טובים. לאחר פרישתה של אלוני מן החיים הפוליטיים, בבחירות לכנסת ה-16 הופיע עוז בתשדירי הבחירות של מרצ, ולקראת הבחירות לכנסת ה-17 אף מוקם במקום ה-116 ברשימת המפלגה. לקראת הבחירות לכנסת ה-18 מוקם עוז במקום ה-115 ברשימת התנועה החדשה מרצ.

"רק דגים מתים שוחים עם הזרם": זהבה גלאון נפרדת משולמית אלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully