וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם על ביונסה: השתמשה בהקלטת התרסקות מעבורת לטובת שיר

31.12.2013 / 13:28

בנאס"א רותחים על ביונסה. הסיבה: השיר החדש שלה נפתח בהקלטת הרגע שאחרי התרסקות מעבורת החלל צ'לנג'ר, בה נספו 7 אסטרונאוטים. סוכנות החלל: "מעשה בלתי ראוי באופן קיצוני"

שבועות ספורים בלבד חלפו מאז שחררה ביונסה את אלבום האולפן החמישי שלה בהפתעה גמורה ואמריקה מסרבת להירגע. לאחר שרשת הכלבו הענקית טארגט הודיעה כי לא תמכור את אלבומה של הזמרת, כעת מגיע תורה של נאס"א לכעוס וזאת לאור הסמפול ששובץ בפתיחת השיר "XO", שיצא כסינגל רשמי מתוך אלבומה החדש.

בסמפול נשמע מנהל יחסי הציבור של נאס"א, סטיב נאסביט, מגיב על אסון מעבורת החלל צ'לנג'ר שהתרחש ב?28 בינואר 1986 והביא למותם של שבעה אסטרונאוטים. "פקחי הטיסה כאן בוחנים בזהירות רבה את המצב", נשמע נאסביט אומר בהקלטה שסומפלה בפתיחת השיר. "מדובר בליקוי חמור", הוא אומר. מיד לאחר מכן מתחיל השיר, בו ביונסה שרה על מערכות יחסים שלא עלו יפה והסתיימו במפח נפש. בניגוד לשיר, הקליפ (שביים הצלם טרי ריצ'ארדסון, נ.ה) דווקא מתאפיין במראה צבעוני ומשמח ומתעד בילוי של ביונסה בפארק השעשועים בקוני איילנד.

אבל לא כולם התחברו לכפל המשמעויות. ג'ון סקובי רוג'רס, אלמנתו של האסטרונאוט דיק סקובי שנספה באסון, הגיבה לסמפול וטענה שהיא "מאוכזבת" מההחלטה לשבצו בשיר. בנאס"א מכנים את ההחלטה לסמפל את המשפט כ"מעשה בלתי ראוי באופן קיצוני" ודורשים מהזמרת להסיר אותו באופן מיידי מהשיר.

בעקבות הדברים, שחררה הזמרת אתמול (שני) תגובה רשמית לסערה, בה היא מסבירה כי הסמפול נבחר כמחווה לאנשים שאיבדו את יקיריהם. "כותבי השיר כללו בתוכו מחווה למסירות הרבה והלא אנוכית של צוות הצ'לנג'ר, בתקווה שהם לא יישכחו לעולם", מסרה ביונסה לחדשות ABC. "ליבי יוצא למשפחות הנספים באסון המעבורת".

עוד נאמר בהצהרה של קווין בי כי "השיר "XO" הוקלט בכוונה כנה לעזור לאלה שאיבדו את יקיריהם ולהזכיר לנו שדברים בלתי צפויים קורים, כך שיש לאהוב ולהעריך כל דקה שיש לנו עם האנשים שאנו אוהבים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully