וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני מכבי: פנאתינייקוס הביסה את קיפיסיה אתונה

הירוקים הצליחו להתאושש מההפסד ביורוליג עם 66:85 בליגה המקומית. ריאל דרסה את מנרסה ב-49 הפרש, בארסה ניצחה

ארבעה ימים לפני שהיע מגיעה למשחק לוהט בתל אביב מול מכבי המקומית, הצליחה הערב (ראשון) פנאתינייקוס להתאושש מההפסד הכואב שלה ביורוליג מול קובאן, כשהביסה את קיפיסיאה בליגה המקומית 65:88.

קובאן, שהתעללה בפנאתינייקוס במחזור האחרון עם ניצחון חוץ, המשיכה בחוסר היציבות שלה גם הערב, כשנכנעה בביתה 66:53 לקאזאן בליגת ה-VTB. קאזאן תפסה פיקוד מהרגע הראשון בעיקר בגלל רבע ראשון מחריד של המארחים, בו נתקעו על 6 נקודות בלבד, וגם קאמבק ברבע השלישי לא הספיק מול האורחים החזקים. אנדרו גודלוק היה ענק בשורות קאזאן עם 27 נקודות (5 מ-8 לשלוש), ריצ'ארד הנדרקיס הצטיין בקובאן עם 13 ו-8 ריבאונדים.

עוד יריבה של מכבי תל אביב ביורוליג, הלא היא קוצ'ה ויטוריה, רשמה ניצחון קל עם 58:87 בויאדוליד. פרננדו סן אמטריו בלט עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים עבור סרג'יו סקאריולו. אנדרס נוצ'יוני הוסיף 13.

שחקן פנאתינייקוס אתונה דימיטריס דיאמנטידיס. GettyImages
התאוששו בזמן. דיאמנטידיס/GettyImages

ריאל מדריד ממשיכה לדרוס כל יריבה שנקרית בדרכה, והפעם מי שנפלה קורבן היא מנרסה האומללה, שהובסה 111:63 במסגרת המחזור החמישי בליגה הספרדית. הבלאנקוס שומרים על מאזן מושלם בכל המסגרות ורק במקרה אחד ניצחו בהפרש חד ספרתי, וגם הפעם לא ריחמו החל מפתיחת המשחק. החבורה של פבלו לאסו רצה ל-28:52 בירידה להפסקה, רק כדי להגדיל את היתרון בהמשך המשחק.

בשביל החגיגה, הקפטן פליפה רייס רשם סל מדהים עם סיום הרבע השני. את התקציר המלא של המשחק תוכלו לראות בהמשך באתר ספורט 2, אך עד אז קבלו את הביצוע האדיר הזה. אל תחמיצו:

אז הסל של רייס מזכיר להם משהו?

ניקולה מירוטיץ' המצוין רשם שורה סטטיסטית מפלצתית עם 28 נקודות ו-10 ריבאונדים ב-22 דקות, סרחיו רודריגס ניווט את המשחק היטב ותרם 15 נקודות ו-9 אסיסטים. ג'ייסי קארול וסרחיו יול קלעו 14 כל אחד. אקס הפועל חולול דיון וויטרס תרם 17 נקודות וגם 7 איבודים אצל המפסידה המסכנה, מרכוס אריקסון הצעיר הוסיף 10.

*גם ברצלונה שמרה על מאזן מושלם בליגה המקומית, אחרי שהביסה 71:87 את קנריאס המפתיעה, שספגה הפסד שני העונה. מעודדים מהניצחון החשוב על צסק"א ביורוליג בשישי, הקטלאנים לא הצליחו לברוח במחצית הראשונה אך אנטה טומיץ' וחואן קרלוס נבארו התעוררו ברבע השלישי והבטיחו ניצחון קל. טומיץ' קלע 16 נקודות והוריד 7 ריבאונדים, חואן קרלוס נבארו, מאצ'יי לאמפה ואלכס אברינס תרמו 11 כל אחד.

אנטה טומיץ' ברצלונה. GettyImages
מעודדים. אנטה טומיץ'/GettyImages

* מי שספגה הפסד ראשון העונה בכל המסגרות היא פנרבחצ'ה אולקר של ז'ליקו אוברדוביץ', שהופתעה היום על ידי טופאש בורסה הקטנה ונוצחה 89:81. פנר, שנראית נהדר בתקופה האחרונה, ירדה למקום השני בליגהכ הטורקית עם מאזן של 1:4, אחרי בנביט שהפסידה למכבי חיפה בשבוע שעבר. אמיר פרלדז'יץ' שוב כיכב עם 18 נקודות ו-8 אסיסטים, בויאן בוגדנוביץ' סייע עם 17 אך זה לא הספיק. מרכוס דנמון התפוצץ אצל טופאש בורסה עם 26 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully