וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין: "הומואים רצויים באולימפיאדת החורף"

נשיא רוסיה הבהיר כי למרות שורת החוקים שעברו לאחרונה, חברי הקהילה יתקבלו בברכה בסוצ'י "ללא קשר לנטייה מינית"

רוסיה חוזרת בה? אחרי שורה של חוקים שאושרו ברוסיה נגד חברי הקהילה הגאה, אשר גררו גל מחאות והפגנות, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הצהיר היום (שני) כי גם ספורטאים הומוסקסואלים יתקבלו בברכה בארצו, לקראת אולימפיאדת החורף. המשחקים האולימפיים יחלו בעוד כשלושה חודשים בעיר סוצ'י, הסמוכה לקו הגבול של רוסיה עם גאורגיה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם הלפיד של אולימפיאדת סוצ'י. מוסקבה, 6 באוקטובר 2013. רויטרס
מסר מפויס. פוטין/רויטרס

"אנו עושים הכול כדי שהמשתתפים והאורחים באולימפיאדת ירגישו בנוח כאן אצלנו, בלי קשר ללאום שלהם, או לנטיות המיניות שלהם. כל המארגנים והעושים במלאכה רוצים שכולנו ייהנו כאן", אמר נשיא רוסיה הערב לתומאס באך, נשיא הועד האולימפי הנכנס. ברוסיה מדווחים כי פוטין, שלפני כמה חודשים הצהיר כי נישואים חד-מיניים עומדים בסתירה לערכים רוסיים, מנסה למנוע קריאות לחרם על המשחקים.

בינתיים, ברוסיה ממשיכים להיערך לפתיחת אולימפיאדת החורף. ב"גרדיאן" הבריטי דיווחו כי משלחות הספורט לאולימפיאדת החורף בסוצ'י והאורחים בכפר האולימפי עשויים להיות נתונים להאזנה ולמעקב אלקטרוני מצד שירותי הביטחון של רוסיה. העיתון, המתבסס על מסמכים שהשיגו תחקירנים רוסים, מדווח כי שירות הביטחון הפדרלי (אף-אס-בה) עושה הכנות מתקדמות כדי להשיג יכולת התאפשר לו לנטר את כל התקשורת בשטחי האתר, הממוקם לחופי הים השחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully