וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקה: מהו הסל הזול ביותר לארוחה המפסקת?

וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות המזון השונות על מנת להרכיב את סל המוצרים הזול ביותר לארוחה המפסקת. באיזו רשת שווה להתכונן לצום יום הכיפורים?

ארוחות החג של ראש השנה מאחורינו ואנחנו עומדים בפני צום יום הכיפורים. וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט בדקו את רשתות השיווק השונות במטרה להרכיב את הסל הזול ביותר לארוחה המפסקת שתכין אותנו למשימה הקשה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלפפונים ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם יעלה לכם קילוגרם אחד רק 90 אגורות. ברשת יינות ביתן עומד מחיר כמות דומה על 3.99 שקלים, ברשת מגה באינטרנט יעמוד המחיר על 4.99 שקלים ואילו ברשת שופרסל אונליין המחיר הוא 6.99 שקלים. בצלים (1 ק"ג) ניתן למצוא במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי באינטרנט, שם מדובר ב-1.89 שקלים. ברשת שופרסל אונליין עומד המחיר על 1.99 שקלים, ברשת יינות ביתן עומד המחיר על 2.99 שקלים וברשת מגה באינטרנט עומד המחיר על 3.99 שקלים.

זיתולה שמן זית וקנולה עץ הזית (750 מ"ל) נמכר ברשתות רמי לוי באינטרנט, יינות ביתן ומגה באינטרנט בעבור 14.99 שקלים. ברשת שופרסל אונליין לעומת זאת עומד המחיר על 18.55 שקלים. כרעיים עוף (1 ק"ג) נמכרות במחיר הזול ביותר ברשת רמי לוי תמורת 19.8 שקלים. ברשתות יינות ביתן ומגה באינטרנט עומד המחיר על 27.99 שקלים וברשת שופרסל אונליין עומד המחיר על 34.99 שקלים.

מבדיקת וואלה! חדשות ואתר מיי סופרמרקט עולה כי את סל המוצרים הזול ביותר לקראת יום כיפור אפשר למצוא ברשת רמי לוי באינטרנט, תמורת 134.10 שקלים. אותו סל יעלה ברשת יינות ביתן 156.65 שקלים, ברשת מגה באינטרנט 173.86 שקלים וברשת שופרסל אונליין 180.73 שקלים.

אתר מיי סופרמרקט מאפשר ללקוחותיו להשוות בין סלי מזון של מוצרים ברשתות מגה, שופרסל, רמי לוי ויינות ביתן. כמו כן, האתר מספק מידע בנוגע לאיזה מוצר קיים במלאי של כל סניף, ומציע מוצרים חלופיים במקום אלה שחסרים.

  • עוד באותו נושא:
  • יום כיפור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully