וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא אובמה נגד קים קרדשיאן וקניה ווסט

וואלה! סלבס

11.8.2013 / 16:52

הנשיא הכי פופולרי בעולם לא פוחד מאף אחד - גם לא מהזוג הכי טראשי בביצה ההוליוודית. לכן, הוא ופותח עליהם פה גדול. אמא של קים, לא נשארה חייבת. וואלה! סלבס קאט פייט

כשקוראים לך ברק אובמה, אתה יודע שלא משנה מה תעשה או תגיד, עדיין תישאר האדם הכי חזק בעולם - וגם אחד מהאנשים היותר אהובים בסביבה. בהתחשב בעובדה הזו, נשיא ארצות הברית לא פוחד לפתוח את הפה ולהגיד את כל שעל לבו. לא, גם לא כשמדובר בזוג הכי טראשי בתעשיית הבידור - קים קרדשיאן וקניה ווסט.

בראיון שהעניק לאתר "אמזון", דיבר נשיא ארצות הברית על הזוג שחביב על בני הנוער האמריקנים. "אני חושב שנוצרה שינוי בתרבות", הסביר הנשיא, "בעבר לא היינו חשופים לדברים בצורה שהילדים חשופים אליהם היום". עוד הוסיף כי "ילדים לא היו עוקבים מדי יום אחרי מה שקים קרדשיאן לבשה, או לאיזו חופשה יצא קניה ווסט - וחושבים שאיכשהו זו ההוכחה להצלחה".

בהמשך דבריו אמר הנשיא, "החלום האמריקני כולל מספר דברים מאוד בסיסיים: עבודה טובה שגורמת לך לתחושת ביטחון, חינוך טוב. אנשים חשבו שאם יעבדו קשה, הם יוכלו להגשים אותו. אני לא חושב שאנשים הסתובבו ואמרו לעצמם 'אני חייב בית מפואר'".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה? אובמה, קרדשיאן ובן הזוג ווסט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שכבר למד להכיר את הבנות למשפחת קרדשיאן, בדגש על האמא הלביאה - קריס ג'נר, יכול היה לנחש שהדברים של אובמה הוציאו את המשפחה מהכלים וגררו תגובה חריפה. "אני בטוחה שלנשיא יש כמה חברים עם בית מפואר", אמרה האם הפגועה לבית קרדשיאן, "ושהוא לא התנגד ללכת לבתים שלהם ולחגוג, כשהוא רצה לגייס דולרים לקמפיין הבחירות שלו לנשיאות". לסיום, הוסיפה ג'נר, "קים אף פעם לא יוצא לחופשות, היא הבחורה הצעירה שעובדת הכי קשה שאני מכירה".

זו כמובן לא הפעם הראשונה שבה המשפחה הנשיאותית יוצאת נגד הקרידשיאנ'ס. בעבר סיפרה אשתו של הנשיא שהיא לא מרשה לבנותיהן לצפות בסדרת הריאליטי של המשפחה. מה יש להם נגד הריאליטי טראש, לעזאזל?


גם וואלה! סלבס חיה את החלום האמריקני, כשהיא רואה פסים וכוכבים אחרי סשן התקוטטות עם בוני החלבן.


צפו: הסלבס חושפים על השטיח האדום של קסטרו

קיץ על החוף: בר רפאלי ואייל גולן מבלים בים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully