וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי הקבוצות יבקשו אישור לפתוח הליגה ב-24 באוגוסט

31.7.2013 / 10:12

ייפגשו עם יו"ר הבקרה עופר אורליצקי בניסיון לברר האם החלטה כזו לא תגרום לקריסה. מקורבי עיני: "אולי תושג פשרה עד אז"

ראשי קבוצות ליגת העל ייפגשו ביום ראשון עם יו"ר הבקרה עופר אורליצקי ויבקשו אישור לפתוח את הליגה ב-24 באוגוסט. אורליצקי אינו אחראי על מועד פתיחת הליגה, ולכן ראוי לציין כי מדובר באישור למתווה שעליו עובדים ראשי הקבוצות, לפיו הם ינסו לפתוח את הליגה בזמן ללא תמיכת הטוטו. לפגישה עם אורליצקי צפויים להגיע כל נציגי קבוצות ליגת העל וכן יו"ר המנהלת שאמורה לקום, ניר חפץ.

אחד מראשי הקבוצות הסביר: "אם אורליצקי יבהיר שהמשמעות הכלכלית של פתיחת הליגה ב-24 באוגוסט אינה מסכנת את הקבוצות, נערוך הצבעה ואולי נכריז על פתיחת הליגה בזמן". על הכוונה להכריז על פתיחת הליגה במועדה ללא תמיכת הטוטו פורסם בוואלה! ספורט.

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
יפתח את הליגה בזמן? אבי לוזון/קובי אליהו

בינתיים, מקורבי יו"ר ההסתדרות עופר עיני טוענים כי עד יום ראשון ייתכן שתושג פשרה שתבטל את הניסיון להיפגש עם אורליצקי. "עיני מנסה בכל דרך לרכך את השרה לימור לבנת ואת אבי לוזון. הצדדים כבר לא מתבצרים בעמדתם ואולי אפשר להגיע לפשרה". אחת ההצעות: קדנציית לוזון תוארך במספר חודשים ובתמורה לכך הוא לא יתמודד לקדנציה נוספת. בהתאחדות לכדורגל מעריכים כי מנהלת הליגה תוקם בסופו של דבר ותקבל סמכויות בענייני שיווק וניהול הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully