וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "נביא לירושלים כדורסל ברמה גבוהה"

שחקן הניקס סייר בארנה יחד עם ראש העיר ברקת, וקבוצת הבעלים החדשה. פלס שוחרר, נמשך המו"מ עם מורן רוט

ההכנות בירושלים נמשכות לקראת הרגע הגדול בו בניית הארנה- האולם החדש שנבנה בעיר- תסתיים. בחודש אפריל הקרוב ייפתח האולם שצפוי להכיל 11,600 אלף מקומות ישיבה, והיום (שני) סייר ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת בארנה יחד עם חברי קבוצת הבעלים החדשה של הקבוצה שחקן ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון ושרון צור (נציגה של ארן תלם בארץ).

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת יחד עם שחקן ניו יורק ניקס אמארה סטודמאייר. נועם מושקוביץ
ההתרגשות בשיאה. סטודמאייר וברקת/נועם מושקוביץ

סטודמאייר לא הסתיר את התרגשותו: "אני מתרגש ומצפה שנציג כאן ונביא לירושלים כדורסל ברמה גבוהה. יש הזדמנות מצוינת להביא לכאן שחקנים, לאמן אותם ולהכין אותם ל-NBA. זו התחלה מצוינת עבורם. אראה במה אוכל לתרום לקבוצה ובאיזה תפקיד, ונראה מה יהיה ".

ברקת אמר במהלך הסיור: "אנו שמחים לבשר לתושבי העיר כי בניית הארנה מגיעה לסיומה וכבר בחודש אפריל הקרוב נזכה לצפות באירועי ספורט ותרבות בהיכל הפיס. קריית הספורט הבינלאומית היא חלק ממכלול של פיתוח והשקעות מאסיביות בתחומי הספורט והתרבות הממקמים את ירושלים כעיר מובילה ופורצת דרך בתחומים אלה והחזירו את ירושלים להיות בירת התרבות והספורט של ישראל כראוי לה. ההשקעות יהפכו את האזור לכפר אולימפי חדיש ומתקדם ויסייעו לצמיחה כלכלית ולחיזוק מעמדה הכלכלי של ירושלים בכך שיאפשרו קיום אירועים לאומיים ובינלאומיים נוספים בתחומי הספורט, התרבות ואף קיומם של כנסים בינלאומיים גדולים בבירה".

בעירייה נערכים להפקת אירועי ספורט ותרבות לחנוכת הארנה, שיכללו את חנוכתו בגמר גביע המדינה בכדורסל, משחק האולסטאר של ליגת העל בכדורסל, ומופע תרבות בינלאומי יוצא דופן. כזכור, הארנה היא חלק מקרית הספורט הבינלאומית בדרום מערב העיר הכוללת את אצטדיון טדי המורחב המונה כיום כ- 33 אלף מקומות ישיבה, משטח החלקה חצי אולימפי, מרכז שחיה אולימפי מתקדם, מלון הכולל 250 חדרים, מרכז מסחרי המכיל 12,000 מ"ר, מרכז הטניס המשודרג, מגרש אימונים, וקו רכבת קלה חדש מהכניסה לעיר.

בתוך כך ממשיכה הקבוצה בניסיונות ההתחזקות שלה לקראת העונה הבאה, תחת המאמן החדש, בראד גרינברג. לוואלה! ספורט נודע כי במועדון החליטו שלא לממש את האופציה על קורטני פלס, ששוחרר מהקבוצה. בנוסף, בירושלים מעוניינים בשחקנה של בני הרצליה בעונה החולפת בן רייס, בזאק רוזן מהפועל חולון, וממשיכים לנסות ולהתקדם במשא ומתן עם מורן רוט. גם עם אלישי כדיר נמשך עדיין המשא ומתן.

קבוצת הבעלים של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון, שרון צור יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. נועם מושקוביץ
נראה מרשים. בניית הארנה/נועם מושקוביץ
הבעלים של הפועל ירושלים אודי אלון. נועם מושקוביץ
איך זה ישפיע על הקבוצה? אלון/נועם מושקוביץ
קבוצת הבעלים של הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר, אייל חומסקי, אורי אלון, שרון צור יחד עם ראש עיריית ירושלים ניר ברקת. נועם מושקוביץ
אוהבים את מה שהם רואים. קבוצתם הבעלים החדשה יחד עם ברקת בארנה/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully