וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עימות בין לבנת לכתב "הארץ", שנזרק מהמסע"ת

הכתב האשים את לימור לבנת ואת חברי הוועדה בניגוד עניינים, השרה התפרצה בתגובה: "אתה הכפשת אותי בשקרים אישיים"

קובי אליהו

עימות חריף נרשם היום (שני) במסיבת העיתונאים שבה פורסמו מסקנות ועדת זליכה בין השרה לימור לבנת לעיתונאי "הארץ" משה בוקר. בשיאו של העימות העיתונאי הוצא מהאולם. במהלך שלב השאלות, עיתונאי "הארץ" העלה בפני השרה שורה ארוכה של שאלות. בוקר העלה טענות על ניגוד עניינים שלה ושל חברי הוועדה. לאחר מכן לבנת ניסתה לענות, בוקר התפרץ לדבריה שוב ושוב, בין השניים התפתח עימות מילולי, במהלכו שאלה אותו השרה "האם אתה ישן בלילה?", ובשיאו דרשה לבנת שהעיתונאי יוצא מהאולם.

לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
עימות חריף והאשמות אישיות. לימור לבנת/קובי אליהו

בוקר הציג בפני השרה מספר טענות כלפי חברי הוועדה ושאלות ארוכות: "אחיו של זליכה עובד בבקרת התקציבים, זאב זלצר פוטר על ידי יושב ראש ההתאחדות, יצחק שום לא מונה לתפקיד הנבחרת מאמן הבוגרת, אלי דריקס ניהל משפט פלילי עם עמוס לוזון על כך שטען שספג אגרוף...

"איפה היית כאשר התגלו שחיתויות בכדורסל? כאשר קיבלת מכתב מתנועת אומץ על ניגוד עניינים של אבנר קופל כיו"ר מיועד של איגוד הכדורסל... ענית שאין לשרה סמכות להתערב ולמנות יושבי ראש באיגודים. האם יש קשר לתרומות של קופל לקמפיין שלך במרכז הליכוד והעובדה שאבי לוזון חבר הליכוד לא תרם לך? והאם יש קשר לעובדה שמאז שאת שרת ספורט וחינוך מספר משרדי פרסום גדולים התלוננו וביקשו ממך לבדוק את סוגיית המכרזים בטוטו?".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
העיתונאי בוקר מוצא מהאולם/קובי אליהו

למנכ"ל הטוטו צחי פישביין אמר: "האם יצרת קשר עם גורם עסקי שמעורב בליגת העל וביקשת קו אשראי של 40 מיליון שקל לרכוש את אופיס דיפו?".

לבנת החלה לענות, הגיבה בתקיפות, בוקר התפרץ, בין השניים התפתחו חילופי דברים, והשרה איימה מספר פעמים שתוציא את בוקר מהאולם: "האם אתה לא ישן בלילות? אתה שאלת שאלות ולא הפרעתי לך. לכן תרגיע. נתתי לך להשמיע את כל ההכפשות, ההשמצות והשקרים. במסיבת עיתונאים תתנהג בצורה מכובדת. קראתי כתבה ב'עין השביעית' על חוסר האובייקטיביות שלך, והבנתי שקשה לך לסקר באובייקטיביות את ההתאחדות וראשיה. הכפשת אותי בשקרים אישיים".

בוקר ענה: "הצגתי עובדות".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון. קובי אליהו
לבנת האשימה: "אתה עובד בשביל לוזון"/קובי אליהו

לבנת: "כל מה שאתה אמרת זה הכול אישי. אני יודעת איפה נמצא היום העורך שלך עד לפני מספר שבועות (שלומי ברזל) - הוא דובר ההתאחדות. העורך שלך שגם התעקש לבוא לכאן ואמר: 'יש לי תעודת עיתונאי. אני דורש לבוא למסיבת העיתונאים' הוא הדובר של לוזון אז מספיק עם זה. הטענות שלך הן אוסף של שקרים, השמצות, רכילות שאינם ראויים לתגובה. אתה יכול לפנות אליי בכתב אם אתה רוצה ואענה לך. לא פה במסיבת העיתונאים. אתה לא יכול להפוך את מסיבת העיתונאים לקרקס".

בוקר החזיר: "את אומרת שקרים. תתמודדי עם העובדות", לפני שהוצא מהאולם על ידי אחד המאבטחים. בדרכו החוצה סינן: "בתקופה של פוטין לא התייחסו ככה לעיתונאים. אני מאיים עלייך בתביעת דיבה".

כשהוא בדרכו החוצה ירתה לעברו לבנת: "אתה עובד בשביל לוזון, כותב דברים שלא היו. תצא החוצה".

לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
התחממה במהירות. לבנת בתחילת התקרית/קובי אליהו
לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
לא הסיכמה לשמוע. לבנת/קובי אליהו
לימור לבנת מתעמתת עם משה בוקר כתב 'הארץ'. קובי אליהו
התעקשה להרחיק את בוקר מהאולם. לבנת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully